掃呢頁CODE去手機

2015年10月22日 星期四

被攔截狂影 薛嘉麟扯火:咪嚇親我個仔 薛嘉麟,



薛嘉麟為護愛子發聲,最MAN。

next 1/1 pre

諸葛同薛嘉麟一有時間就會陪囝囝,係好好嘅媽咪同爹哋。

next 1/1 pre

名模諸葛紫岐(Marie)與Neway太子爺薛嘉麟近期傳姻婚亮紅燈,兩位當時人未有正式交代,關係撲朔迷離,但據知二人只要一有時間,仍是會抽空陪伴囝囝。

而適逢今日公眾假期,二人均在香港,故一心想陪同兒子外出到公園玩,不過當一家三口坐車出發時,卻突然在馬路中途被攔載狂影,嚇得兒子受驚嚎哭。記者就事件致電薛嘉麟,他回應時明顯怒氣未消,不滿地說:「難得有個好假期,陪阿仔出去,點知喺車度一停紅綠燈就有幾個人衝出嚟,不停影,喺條馬路度咁樣做好危險,我哋做錯啲乜?要咁樣對我,個仔嚇到不停喊、好驚,佢哋仲要唔止一次,幾次停燈都係咁衝出嚟,嗰刻當然要保護個仔先,突然咁樣被嚇親,好彩佢哋揸嘅係相機,如果係其他嘢點算?你唔知會發生乜事,香港就話治安都放心啫,第二個國家真係唔知點。」

被問到與Marie的感情狀況時,薛嘉麟依然不願多提,並說:「處理緊,畀啲時間,畀啲空間我哋,唔想講太多。呢輪發生好多事,好多情況,我前兩日先返香港,難得有時間去處理問題,點知突然被人衝出嚟嚇親。」

其實Marie自從去年尾自組娛樂公司後,時常飛外地傾公事,忙得不可開交;薛嘉麟亦因業務長期不在港,兩夫妻見面機會甚少。Marie近期又不時在微博上寫下感性字句,例如「不是每個人都會在原地等你」、「真心如果你給不起,請遠離我」,字裏行間似有所暗示。而甚少玩微博的薛嘉麟,早前突然寫上「是否狂風暴雨過後會涼風刺骨」,還上載了「婚姻是甚麼」的文章,令人猜測二人婚姻是否出問題。不過無論二人關係如何,二人都會以囝囝為大前提,難怪囝囝今次嚇親薛嘉麟這麼生氣了。

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!