掃呢頁CODE去手機

2015年10月22日 星期四

羅霖隔空斥前夫不請自來 羅霖,



與前夫劉坤銘分開三年一直不相往還,為養家搵錢忙個不停的美魔女羅霖,昨日因身在泰國拍戲缺席兒子劉子晉的時裝騷而派媽媽撐場,豈料劉坤銘不請自來突襲踩場,卻與前外母同場不相見!羅霖事後回應時揚言毫不知情:「事前又唔通知聲,呢三年做所有嘢都冇講!」兩人恩怨情仇一觸即發!

羅霖不滿前夫劉坤銘到兒子劉子晉的時裝騷踩場。

劉子晉行騷時十分淡定,是模特兒可造之材。

拒絕與父親劉坤銘合照的劉子晉,開心地與外婆合照。

身在泰國拍戲的羅霖(左二),不忘品嘗當地美食。

失婚靠自己!與前夫劉坤銘分開三年的羅霖視三名兒子為命根,一直努力搵錢,希望令兒子們有更好的生活,而大仔到美國讀書,據知她已支付第一期學費達18萬元,為努力吸金,今年更以50歲之齡出寫真及接拍情慾戲,近日因要飛到泰國拍戲吸金而缺席細仔劉子晉的時裝騷。

靠律師信溝通

羅霖雖身處泰國,仍派媽媽撐場,卻冷不防前夫劉坤銘不請自來,與前外母前後腳到場兼接受訪問,和羅霖離婚後一直關係欠佳的劉坤銘,言談間提到前妻更似乎話中有話。為此,身在泰國的羅霖終不甘示弱隔空向前夫開火,揚言並無邀請前夫到場,兩人離婚後亦一直只靠家傭或律師信溝通:「知自己唔喺香港,一早安排媽咪同朋友幫手照顧(劉子晉),佢捧仔場冇所謂,但事前又唔通知聲,呢三年做所有嘢都冇講,大家有溝通過,有乜事都係由大仔同工人或律師信傳達。」

否認富商照顧

談到有傳她被富商照顧,羅霖坦言十分冤枉:「有富商照顧?根本完全唔識,如果有男友,而對方有錢又肯照顧我,我一定會公開!我唔係只向錢看,鍾意嘅男人唔一定要有錢,但真係冇呢個人嘅存在。(出入有名車接送?)我只係用電召服務Call車。呢幾年做嘢好辛苦,每日只瞓三四個鐘,今次去泰國拍戲,50歲人自知骨頭硬,仲要拍打戲,又要吊威吔,拍得辛苦!」

她更自爆有嚴重貧血要食補血藥:「去泰國前有做過Body Check,發現有幾嚴重貧血要食補血藥,如果返嚟貧血情況冇改善,要入醫院。」對於近日被指整容令下巴變尖,她說:「我之前都已經講過因為做美容代言人,所以要喺塊面度打蛋白溶線針,打完之後面形會變尖,又唔係開刀。」

文:專案組

羅霖不滿前夫劉坤銘到兒子劉子晉的時裝騷踩場。

劉子晉行騷時十分淡定,是模特兒可造之材。

拒絕與父親劉坤銘合照的劉子晉,開心地與外婆合照。

身在泰國拍戲的羅霖(左二),不忘品嘗當地美食。

鍾意就快D Share啦!