掃呢頁CODE去手機

2015年10月8日 星期四

宣布結婚搶C1?祖兒耍手擰頭:撼唔到 祖兒,容祖兒,



容祖兒話唔會宣布同劉浩龍結婚搶C1,因為撼唔到喎!

next 1/1 pre

祖兒仲話認輸舉白旗添!

next 1/1 pre

容祖兒笑劉浩龍(圖)係盤冷麵!資料圖片

next 1/1 pre

Joey話細個曾經有寫信畀黎明(圖)!資料圖片

next 1/1 pre

Joey話好鐘意林海峰(圖)把聲!資料圖片

next 1/1 pre

樂壇天后容祖兒到電台宣傳與林海峰(Jan)合唱的新歌《黃昏點唱機》,她透露自小已很喜歡林海峰的聲音,是對方的電台節目忠實聽眾,說:「呢次合作完成咗我多年夢想,因為我鍾意Jan多啲,佢係冷面笑匠,阿葛(葛民輝)反而係呱呱叫。」她表示當初得知有機會與阿Jan合作時,興奮得掩住半邊嘴笑,之後更有機會一起拍攝MV。

自爆曾寫信畀黎明

祖兒提到新歌講述香港情懷,歌詞出現天星小輪等本地標誌,又會提及八九十年代流行寫信給DJ,祖兒自爆兒時曾寫信給天王黎明,說:「寫過一封信畀黎明,我係跟風架咋,黎明喺我哋班房有股勢力,我就跟人囉,人寫我唔寫會畀人排擠,都係問吓我啲字值幾分?鍾意咩顏色?具體內容唔記得啦。不過依家諗番,就梗係寫畀李克勤」

問到為何不是寫信給男友劉浩龍(師兄)?祖兒強調:「講緊當年呀,當年呀!(文字傳情?)我文筆唔通順,親口講好啲。」她又表示當年等了很久,終於等到黎明的回信,就是一張簽名明星卡,可是後來有同事質疑是唱片公司高層冒簽,令祖兒哭笑不得。

笑師兄係盤冷麵

問祖兒與師兄是否喜歡直接談心傳情?祖兒坦言:「咁傾偈溝通都好重要,寫得嚟都講完啦。」問到師兄是否與偶像Jan一樣是冷面笑匠?祖兒大搞爛Gag:「佢係一盤冷麵!(因為好煙韌?)自行判斷啦,你哋(記者)寫夠一千字啦。」提到今日圈中不少人舉行婚禮,記者提議祖兒宣布結婚搶版位,她即耍手擰頭:「唔好啦,我硬撼唔到,我認輸,舉白旗」

「東網巨星」fb專頁:

以抵死角度,分析各大娛樂新聞,加埋識睇一定要睇嘅網民妙論,包保享盡「Fun」秒,快啲入嚟畀Like啦。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!