掃呢頁CODE去手機

2015年10月22日 星期四

安志杰JC閃爆返港 望順產生B 安志杰,Jessica C,JC,



安志杰、JC喺馬爾代夫訂婚後返港。

next 1/1 pre

千呼萬喚始出來!

next 1/1 pre

拖到實一實。

next 1/1 pre

企定定影相。

next 1/1 pre

助手仲帶安志杰嘅狗狗嚟。

next 1/1 pre

錫錫狗狗先。

next 1/1 pre

到佢哋錫錫!

next 1/1 pre

一臉幸福。

next 1/1 pre

安志杰咩事咁尷。

next 1/1 pre

又錫。

next 1/1 pre

摸摸個肚先。

next 1/1 pre

除咗幸福,都唔知講咩好喇!

next 1/1 pre

好閃呀........隻戒指!

next 1/1 pre

好墟冚!

next 1/1 pre

蜜運一年多的男星安志杰(Andy)與名模Jessica C.(JC)早前出席活動時默認有喜,Andy更承諾旅行回來會有好消息公布。繼Andy日前透過經理人宣布已在馬爾代夫成功求婚,正式將JC私有化,兩人最快明年拉埋天窗,雙喜臨門!

Andy和身穿鬆身裙的JC今日從馬爾代夫返港,早上約8時半現身機場,二人的助手亦有帶同Andy的愛犬來接機,兩人甫見記者即揮手打招呼,JC又忍不住與愛犬錫錫,期間更大晒Andy送的求婚鑽戒,閃爆!問到Andy的求婚計劃籌備了多久?他說:「個幾月。(有咗bb先求婚?)上次出活動唔講,係因為想畀驚喜佢,希望求完婚先講出嚟。」JC補充說:「好驚喜,係好浪漫嘅set up同晚餐,仲係慶祝拍拖一周年紀念。(bb依家幾多個月?)差唔多5個月,本身有啲緊張,但已經慢慢適應。(有冇好唔舒服?)I'm ok now。(啱啱發現有bb嗰陣有咩感覺?)好驚訝,係一個大嘅驚喜,一個exciting嘅驚喜,因為係第一次懷孕,同埋有人向自己求婚,好開心,但我知道有bb後都冇畀任何壓力Andy。」

美國待產 稍後在港補辦婚禮

問到是否沒有bb就暫未有結婚打算?Andy說:「之前有同佢傾過嘅,但我嗰陣飲醉酒,佢以為我講大話。」而日前有傳待bb出生後,會在美國舉辦婚禮,JC透露暫未知詳細安排:「我唔知道,因為好多嘢嚟得太快,好多嘢要計劃,但我之後會返美國待產,生完bb再一齊返香港。」Andy又謂會暫時放下手上工作,陪JC一同返美國待產,直到bb出世,還表示或會待bb出世後,在港補辦婚禮。

問到求婚戒指有多少卡?Andy透露近2卡,JC開心說:「收到好驚喜,戒指好完美,馬爾代夫嘅沙灘有好多寄居蟹,睇睇吓突然發現有隻戒指,我開心無法言喻。」談及是否已得知bb性別,Andy說:「好快會知,男女都唔介意。(知唔知婷婷有祝福你哋?)冇留意,會多謝佢。」JC此時即甜蜜表示Andy以前是我的男朋友,現在是我未婚夫。

問到馬爾代夫對二人是否有特別意義?Andy說:「好正,尋晚同5、6隻魔鬼魚一齊游水。(父母知道好開心?)係呀,佢哋好開心。」JC續表示完成待手上的少許工作便暫時停工,產後亦會休息數月,並透露暫未得知預產期:「今個星期會睇醫生。(想順產定開刀?)我會努力,如果應付到,會嘗試自然分娩。」二人話畢即應記者要求4度錫錫,表現十分恩愛。

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!