網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月23日 星期一

為藝術犧牲 「雷神」基斯都變「火柴人」 :),雷神,雷凱欣,

左右都係基斯,今鋪真係呀媽都唔認得。 next 1/1 pre 基斯為新片激減到咁,肌肉統統失蹤! next 1/1 pre 被指似《劫後餘生》既湯漢斯! next 1/1 pre 粉絲表示很想念「雷神」。 next 1/1 pre 而呢個係曾經肌肉型既馬修。 nex ...


左右都係基斯,今鋪真係呀媽都唔認得。

next 1/1 pre

基斯為新片激減到咁,肌肉統統失蹤!

next 1/1 pre

被指似《劫後餘生》既湯漢斯!

next 1/1 pre

粉絲表示很想念「雷神」。

next 1/1 pre

而呢個係曾經肌肉型既馬修。

next 1/1 pre

變成《續命梟雄》相當需要續命既「火柴人」。

next 1/1 pre

當然仲有同片既謝勒變成「紙片人」。

next 1/1 pre

講為電影「變身」,每次都不得不提基斯頓比爾(Christian Bale)。(網上圖片)

next 1/1 pre

美國男星馬修麥康納希(Matthew McConaughey)由《光豬舞壯士》(Magic Mike)的fit爆肌肉男激減50磅變成《續命梟雄》(Dallas Buyers Club)的「火柴人」成一大經典,同片的謝勒力圖(Jared Leto)亦減到紙咁薄演變性人,最後二人雙雙於去年的奧斯卡頒獎禮捧走最佳男主角及男配角獎!

未知係咪造成影星減磅搏殺潮,近日就連身形幾乎完美的「雷神」基斯漢斯禾夫(Chris Hemsworth)都加入「火柴人」大軍!基斯日前於社交網站Instagram上載激瘦變人乾的頹爆照片,只見他的胸肌腹肌及強勁的臂彎都失晒蹤,一頭亂髮,又黑又殘,告別以往的青靚白淨look!而將有新作《巨鯨傳奇:怒海中心》(In the Heart of the Sea)上映的他就留言講笑兼食字宣傳,話參加左「Lost At Sea」節食計劃,正常每日要攝取2000-3000卡路里的他改為每日僅僅攝取500卡路里,基斯更於照片下加上標籤,講笑話唔多推薦呢個節食計劃!

其實基斯早前上節目宣傳《巨》片時亦有講到為電影減磅拍攝的經歷,不過當時就未公開驚人成果照,為拍戲搏到咁盡,粉絲一定好心痛!此外,有外國傳媒就指基斯變人乾的造型,與湯漢斯(Tom Hanks)於《劫後餘生》(Cast Away)的造型甚為相似!

鍾意就快D Share啦!