掃呢頁CODE去手機

2015年11月4日 星期三

陳茵媺谷奶報喜 [FACE - 441] 茵媺,陳茵媺,MF,



Aimee上週五( 30日)出席活動,其實無得唔認有咗,大家睇吓佢嘅谷奶情況就知

全知言

陳茵媺谷奶報喜

早前,全知言發現陳茵媺( Aimee)喺超市 shopping,佢當時仲着住條鬆身裙,當時全知言仲以為佢係生完細囝未收身!

估唔到,上週五(上月 30日) Aimee出席活動時,就自爆原來已懷第三胎 3個半月,不過就未知係仔定女,其實 Aimee同陳豪真係 keep住做亦 keep住中, 13年 12月 4日生咗大仔陳梓燁( Aiden Joshua),今年初 2月 26日又再生埋細仔陳浩鋒( Nathan Lucas),兩年抱兩不突只,而家再陀緊第三個 B,三年抱三生產力驚人,仲勁過「五年抱四」嘅多仔公陳浩民喎!

Aimee喺外國長大,西方禮儀方面從來唔使擔心,加上品牌老闆都知道 Aimee有咗,所以係咁易握吓手咪算囉!

Aimee當日著住對 5吋嘅高跟鞋,條裙仲要咁長,真係睇見都覺得牙煙呀!

上月 18日, Aimee腳踏平底鞋,著住條大肚婆裙,點估到佢唔係未修身而係又有咗啫!

陳豪原來同 Aimee有共識,生 3個就夠晒數,如果呢胎都係仔,怕唔怕陽盛陰衰,到時又有借口再生先?

有咗 BB,當然要飲啲健康飲品不過可以嘅話,就搵司機車,唔好自己揸

即時報料 facepop

熱線: 9222 0828

電郵:mailto:facenews@nextmedia.com

facebook: Face Magazine inbox

line、 we chat id: facemagazine

鍾意就快D Share啦!