掃呢頁CODE去手機

2015年11月5日 星期四

專案三寶:SUN揭秘:粉麵店潮人 挑戰大胃王



元朗粉麵店擺大食擂台,廣招大胃王挑機。

next 1/1 pre

許老闆笑稱自己是典型「潮州佬」,性格固執,若來者成功挑戰,絕不「走數」。

next 1/1 pre

挑戰大食王每碗(右)較普通粉麵(左)分量稍為大。

next 1/1 pre

單單看到10隻大碗疊起,已覺場面壯觀。

next 1/1 pre

同場加映汽水競飲擂台,飲盡30支便能獲得獎金,可以選擇常溫或冷凍汽水。

next 1/1 pre

食店位於元朗,印有競食比賽的直幅一直懸掛招牌側邊。

next 1/1 pre

「夠膽你就嚟!」最近網民討論一間元朗粉麵店的競食比賽推出多年,好奇曾否有人成功贏得獎金,食肆許老闆豪言歡迎各路英雄前來挑戰。競食文化歷史悠久,世界各地均有舉辦以當地美食為主角的大胃王比賽,以盛事凝聚民眾之餘,亦有助推廣旅遊產業。尋覓香港的競食擂台,今次主角是一碗地道粉麵。

「潮州佬設擂台,挑戰大食王」,店外兩米直幅印有競食比賽口號,多年來風雨不改,靜待挑戰者上門「打擂台」。「規則好簡單,10碗粉排晒喺張枱度,一個鐘時間,食得晒就可以拎錢走。」若挑戰失敗必須付上10碗粉的價錢,吃下10碗可獲獎金2,000元,30碗更有50,000元,網民笑謂「食麵贏首期」或許並非戲言。

不過,大胃王絕不易做,縱然麵底種類任君選擇,要一小時內鯨吞10碗,加上超過一公斤肉類或肉丸食下肚,絕非常人所能做到。許老闆笑言,挑戰者不需考慮會否飲用剩下的湯底,「通常食完頭幾碗,後面嗰啲,啲湯已經被粉索晒。」同場亦有汽水競飲,有中學生將30支汽水倒在大碗內飲用,成功贏得獎金。

挑戰者大多成群結隊而來,互相為對方吶喊打氣,當中不少人離勝利只是一「碗」之遙,「有兩個肥仔試過食到九碗,已經好犀利,可惜行到門口就嘔返晒出黎。」一班中文大學女生曾一起挑戰,「有一個女仔食到五碗,已經係女中豪傑!」那麼許老闆自己戰果又如何?「我自己梗係有試過,都食到八、九碗!」許老闆儲起許多和參賽者的合照,留作私人珍藏,慕名而來的客人,無論輸贏亦帶走一份感情。

食店有30多年歷史,開業初期,眼見潮州伙記食10碗飯仍面不改容,令許老闆萌生舉辦大食王擂台念頭。由於鮮有人成功從許老闆手上贏得獎金,日積月累,擂台基金已達數十萬,「我每日都會儲1,000蚊落基金,如果一日有三個人食到30碗,咁就即刻無咗15萬。不過我未驚過,你哋想嚟挑戰就嚟」

2006年成立的競食團隊「饗民」,隊長Taylor提醒,港人對於競食比賽賽例認識不深,現存比賽大多為食肆推廣活動,未必詳細考慮參賽者安全,「我試過參加拉麵競食比賽,主辦單位竟然捧一碗熱到辣嘴嘅麵出嚟,叫參加者點食?」若有心挑戰競食活動,他提議先到比賽場地視察環境,將食物仔細分類,做好準備,「粉麵要諗下飲湯先定食麵先,要搵一個適合自己嘅模式同節奏,切記競食期間不應浪費,要量力而為。」

鍾意就快D Share啦!