掃呢頁CODE去手機

2015年12月2日 星期三

【城城新女】Moka擁32C身材 被封「國產Leah Dizon」 __,Leah Dizon,郭富城,城城,

郭富城半夜放閃公告戀情,戀上國產o靚模方媛(Moka),呢位五官貌似Angelababy嘅上海小姐,其實嚟過香港,佢12年嚟過香港拍寫真(相關連結:http://hk.apple.nextmedia.com/entertainment/art/20120531/16383522),仲被封為「國產LeahDizon」,當時佢聯同郭穎兒(CeliaKwok)、曾善美(MeiMei)、關莉莎(Asa)和 ...




其他影片:>>






郭富城半夜放閃公告戀情,戀上國產o靚模方媛(Moka),呢位五官貌似Angelababy嘅上海小姐,其實嚟過香港,佢12年嚟過香港拍寫真(相關連結: http://hk.apple.nextmedia.com/entertainment/art/20120531/16383522 ),仲被封為「國產Leah Dizon」,當時佢聯同郭穎兒(Celia Kwok)、曾善美(Mei Mei)、關莉莎(Asa)和王梓如(Ayu)合組成樂壇新女子組合Voodoo Girls。

Moka嘅微博有26萬人追蹤,當初佢係由陳靜(DaDa)一手發掘,之前加盟施念慈旗下,擁32C身材,不過佢o依家佢就唔係施念慈公司,DaDa回覆本報表示:「Moka唔係我哋公司,印象中佢係一個好甜美女仔,我祝福佢,希望佢哋盡快有好事宣佈。佢哋好襯,俊男美女。」

而城城經理人小美就回應:「有拍拖是正常,而且是開心事,大家都祝福他就好。」同Moka曾經做同事嘅郭穎兒(Celia K)就話:「上周佢有來港食飯,但佢冇提過城城,啱啱你哋打嚟先知呢個好消息,祝福佢哋!」

又真係好似Leah Dizon(資料圖片) (資料圖片)
(方媛微博圖片) Moka(右二)曾來港宣傳(資料圖片)
鍾意就快D Share啦!