掃呢頁CODE去手機

2016年1月26日 星期二

嘉玲大露背抗嚴寒 學友自爆單戀已久 __,學友,劉嘉玲,嘉玲,張學友,

嘉玲咁着法,真係搵命搏呀!next1/1pre學友拖實嘉玲入場。next1/1pre學友笑得勁開心!next1/1pre上台時,嘉玲除咗件外套,露出大玉背,相當吸睛。next1/1pre學友仲自爆話現實中好冧嘉玲。next1/1pre嘉玲搞笑咁話:「早說嘛。」next1/1pre發哥現場大放笑彈!next1/1pre發哥同嘉玲密密斟。next1/1pre發哥好有風度咁拖住嘉玲落台。next1/1p ...


嘉玲咁着法,真係搵命搏呀!

next 1/1 pre

學友拖實嘉玲入場。

next 1/1 pre

學友笑得勁開心!

next 1/1 pre

上台時,嘉玲除咗件外套,露出大玉背,相當吸睛。

next 1/1 pre

學友仲自爆話現實中好冧嘉玲。

next 1/1 pre

嘉玲搞笑咁話:「早說嘛。」

next 1/1 pre

發哥現場大放笑彈!

next 1/1 pre

發哥同嘉玲密密斟。

next 1/1 pre

發哥好有風度咁拖住嘉玲落台。

next 1/1 pre

劉嘉玲

next 1/1 pre

由周潤發、劉嘉玲、張家輝以及張學友等超大卡士主演的賀歲猛片《賭城風雲III》(內地名《澳門風雲III》於北京召開大型記者會,會上更發布了終極預告片,片中笑料百出惹來全場發笑。

雖然北京現時氣溫只有兩度左右,但向來以靚行先嘅劉嘉玲卻未驚過,以一身大露背火紅晚裝現身,由於個露背實在太大,幾乎見到嘉玲靚靚嘅臀部,認真火辣。

嘉玲:早說嘛

嘉玲提到自己今次在片中翻生兼與發哥及學友大搞三角關係,她表示非常享受在兩個男神之間二選一,惟學友卻葡萄放酸謂:「現實生活都很喜歡喜玲,但都是得不到。」嘉玲:「早說嘛。」學友:「沒辦法梁朝偉是我的好朋友。」

發哥搞笑搗亂

於是嘉玲即場向劉偉強提出下集要與學友演真情侶,發哥於是再發笑彈:「咁嗰次就我做反派。其實今次嘉玲都冇得揀,每晚都夢見我,就算復活都要跟住我,其實佢係愛我唔愛學友。但我都尊重學友,如果佢要嘉玲,拿去就拿去。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!