掃呢頁CODE去手機

2016年1月26日 星期二

生到攰封肚?34歲陳茵媺賣關子:依家係 __,茵媺,陳茵媺,

陳茵媺唔通真係生到攰?next1/1pre陳茵媺堅持着高踭喎,陳豪有冇詐型呀!next1/1pre雖然着咗鬆身裙,但都見到個肚仔架!next1/1pre陳茵媺話今胎都一樣會順產分娩。next1/1pre陳茵媺話唔會放棄夢想,想拍多啲嘢突破自己呀。next1/1pre陳茵媺笑得勁開心。next1/1pre腹大便便的藝人陳茵媺以紅色tubedress出席活動,現年34歲的她透露現時懷孕六個多月,預產期 ...


陳茵媺唔通真係生到攰?

next 1/1 pre

陳茵媺堅持着高踭喎,陳豪有冇詐型呀!

next 1/1 pre

雖然着咗鬆身裙,但都見到個肚仔架!

next 1/1 pre

陳茵媺話今胎都一樣會順產分娩。

next 1/1 pre

陳茵媺話唔會放棄夢想,想拍多啲嘢突破自己呀。

next 1/1 pre

陳茵媺笑得勁開心。

next 1/1 pre

腹大便便的藝人陳茵媺以紅色tube dress出席活動,現年34歲的她透露現時懷孕六個多月,預產期是五月,這次也如上兩胎般順產分娩。

細仔撩大仔玩

問到知道今胎是男或女?陳茵媺笑說:「下星期先知。(咁遲嘅?)因為佢鍾意遮住自己。(你預感呢?)我依家注意力去晒第一二個身上,第三個覺得時間好快,因為唔需要準備乜嘢,所以都唔太緊張。(期望係女?)唔敢期望,我自己都鍾意仔,而且終於感受到兩個小朋友差唔多年紀嘅開心,依家細佬會撩大仔玩,兩個喺床上講BB話,見到佢哋,覺得幾辛苦都值得。(兩個仔想要妹妹定細佬?)佢哋太細未識,期待好熱鬧,三個夠晒。(宣布封肚?)我依家話係,因為都好攰,我又鍾意自己湊。」

望突破自己

陳茵媺謂家庭對自己很重要,但也不能沒有事業,自己也有夢想,記者笑問其夢想是拿視后嗎?她續說:「咁我又冇諗得咁大,只係想拍多啲嘢突破自己。(有冇人搵你哋一家五口拍廣告?)之前有搵過,但係我哋都係想低調啲!」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!