掃呢頁CODE去手機

2016年2月2日 星期二

周潤發捧學友攞影帝叫張家輝讓路 __,家輝,張學友,學友,周潤發,張家輝,

周潤發(左起)、劉嘉玲、張家輝和張學友不停鬥嘴,令現場一片笑聲。
周潤發捧學友攞影帝叫張家輝讓路一班巨星包括周潤發、劉嘉玲、張家輝及張學友前晚出席電影《賭城風雲III》首映,席間眾人妙語連珠大放笑彈,周潤發與劉嘉玲唱雙簧,要今屆香港電影金像獎影帝候選人張家輝讓獎給學友,學友亦不示弱搞笑地請各界留意:「我喺印度攞過(影帝)o架!」周潤發(左起)、劉嘉玲、張家輝和張學友不停鬥嘴,令現場一片笑聲。賀歲大片《賭城風雲III》前晚在灣仔會展舉行盛大首映禮,導演王晶、劉偉強 ...


周潤發捧學友攞影帝叫張家輝讓路

一班巨星包括周潤發、劉嘉玲、張家輝及張學友前晚出席電影《賭城風雲III》首映,席間眾人妙語連珠大放笑彈,周潤發與劉嘉玲唱雙簧,要今屆香港電影金像獎影帝候選人張家輝讓獎給學友,學友亦不示弱搞笑地請各界留意:「我喺印度攞過(影帝)o架!」

賀歲大片《賭城風雲III》前晚在灣仔會展舉行盛大首映禮,導演王晶、劉偉強及主要演員周潤發、劉嘉玲、張家輝及張學友等星級陣容難得在港聚首,吸引半百傳媒採訪,藝人王子涵、鍾采羲、吳業坤、張秀文、莊思敏、唐紫睿、王君馨和文凱玲等亦盛裝撐場。周潤發在首映禮上充當自拍神,滿足粉絲合照要求。

「我喺印度攞過o架」

周潤發率嘉玲、學友和家輝接受訪問時,周潤發發揮幽默本色說:「我哋套戲真犀利,有三個影帝(今屆香港電影金像獎最佳男主角候選人),張學友唔好行咁慢,扮大牌不過如果問我,我都貼張學友攞影帝。嘉玲,係得我同你冇(提名)咋喎!張家輝你讓吓你大佬(學友),佢未攞過!不過呢條友好狠,冇得讓o架!」

一向幽默的周潤發在首映上妙語連珠,又謂睇好學友攞金像獎影帝。
  • 一向幽默的周潤發在首映上妙語連珠,又謂睇好學友攞金像獎影帝。
周潤發輕搭發嫂陳薈蓮膊頭。
  • 周潤發輕搭發嫂陳薈蓮膊頭。

學友聞言搞笑「自辯」說:「真係好鬼可憐,我喺印度攞過o架,都感受過(0架)!不過嗰時印度經濟唔好,冇搞頒獎禮,淨係通知有獎。(張家輝笑你個獎有咖喱味?)佢成日話自己係後輩,又話當年攞身份證報錯,佢真實年齡好複雜,我都唔知佢幾歲!其實在座得一位睇過我套戲,其他冇睇過,冇問題,我嘅戲係冇乜人睇過。(點睇網上有人因王晶而發起罷睇《賭III》?)你同我講出去,呢套戲同王晶無關。」

搵埋賭聖四代同堂

周潤發經學友提醒後說:「印度,好厲害啊!(點睇罷睇事件?)王晶淨係喺片場瞓覺,不過瞓醒又知拍到邊度。(想拍第4集?)拍4百集都拍,如果我拍到嘅話!(想集齊周星馳、張家輝合作?)係呀,想四代同堂(賭神、賭聖、賭俠等),星仔肯嚟就得!(好難請得佢郁?)世上無難事。(張學友話易都唔會有《家有囍事》加長版!)因為黃百鳴做導演。(有乜問題?)佢要做男主角嘛,做導演點做男主角?除非好似張家輝咁,又導得又演得,好心張家輝咪鬼追得咁狠,讓番個影帝獎出嚟畀人」

叫拍檔跳海谷戲

躺着也中槍的張家輝說:「我都係為興趣啫,發哥!」問到有否信心《賭III》破上集票房紀錄?家輝搞笑說:「20億票房是個底數,各位繫好安全帶,準備迎接票房爆升。(有信心打低周星馳《美人魚》?)我哋套戲好開心,睇完都健康啲,行得快啲,錢都搵多啲,想好運就睇我哋!」周潤發忍不住笑謂:「張家輝去跳海就有機會20億,(會展)後面有個海呀!」幾位巨星你一言我一語,令現場充滿笑聲!

文:影視組


鍾意就快D Share啦!