掃呢頁CODE去手機

2016年2月2日 星期二

疑雪地野戰被發現 全裸女唔知醜猛笑 政治時事,

呢排香港天寒地凍,氣溫周不時徘徊喺個位數,香港人已經叫苦連天啦;咁喺冰天雪地嘅外國,豈不是更加凍得很?真係想喺戶外「做愛做嘅事」,都因為太凍而唔得啦!不過,《壹》仔可以話你知,咁樣諗就錯喇!據英國《每日星報》報導,外國網絡近日流傳一段影片,雖然唔知係幾時拍,但重點就唔喺時間地點上,而係片中嗰名女子,喺凍天雪地環境下,竟然全裸蹲喺雪地度,似乎唔怕凍,仲識對住鏡頭笑喎。唔少網民睇完條片,懷疑呢名裸女疑 ...




呢排香港天寒地凍,氣溫周不時徘徊喺個位數,香港人已經叫苦連天啦;咁喺冰天雪地嘅外國,豈不是更加凍得很?真係想喺戶外「做愛做嘅事」,都因為太凍而唔得

不過,《壹》仔可以話你知,咁樣諗就錯喇!

據英國《每日星報》報導,外國網絡近日流傳一段影片,雖然唔知係幾時拍,但重點就唔喺時間地點上,而係片中嗰名女子,喺凍天雪地環境下,竟然全裸蹲喺雪地度,似乎唔怕凍,仲識對住鏡頭笑喎。

唔少網民睇完條片,懷疑呢名裸女疑似係同伴侶拍性愛影片,期間被其他途人發現,於是裸女即刻蹲低,想「搵窿捐」,但天大地大,匿得去邊呀?雖然被發現,但裸女似乎毫無羞恥心,反而仲笑得出,場面都幾詭異。

鍾意就快D Share啦!