掃呢頁CODE去手機

2016年2月2日 星期二

發哥享自拍特權 劉華學友一樣無面俾 __,發哥,張學友,學友,劉德華,劉華,周潤發,

發哥鍾意selfie係人都知,如果唔俾佢selfie,同剝奪人權冇分別。咁邊個咁大膽呢?是咁的,早排《賭城風雲III》首映禮,一眾巨星雲集,包括有︰發哥、劉嘉玲、張家輝、兩大天王張學友、劉華,簡直係鑽石陣容,一出場就謀殺唔少菲林。《壹》仔就收到一份由電影公司發出嘅內部通告,講吓當晚rundown,不過最抵死係最下方嘅一句「注意」:「電影公司通知不要在台上selfie(除發哥),以免引起混亂。」重點 ...




發哥鍾意selfie係人都知,如果唔俾佢selfie,同剝奪人權冇分別。咁邊個咁大膽呢?是咁的,早排《賭城風雲III》首映禮,一眾巨星雲集,包括有︰發哥、劉嘉玲、張家輝、兩大天王張學友、劉華,簡直係鑽石陣容,一出場就謀殺唔少菲林。

《壹》仔就收到一份由電影公司發出嘅內部通告,講吓當晚run down,不過最抵死係最下方嘅一句「注意」:「電影公司通知不要在台上selfie(除發哥),以免引起混亂。」重點係在於「除發哥」呢三個字,其他人嘅觀點會係發哥真係威,人人唔得,佢得。不過換轉你係發哥,有名譽有地位,如果其他人唔selfie得,佢都唔好意思selfie囉!

鍾意就快D Share啦!