掃呢頁CODE去手機

2016年2月5日 星期五

陳茵媺挺大肚着高踭 杜汶澤一拖二出場 __,茵媺,杜汶澤,陳茵媺,

陳茵媺(左圖右)挺住6個月大肚出席首映,杜汶澤老婆田蕊妮都嚟撐場!next1/1pre杜汶澤今次責任重大,拖住老婆阿田(左)再加個大肚婆茵媺!next1/1pre點知畀阿澤大爆茵媺(左)試咗40幾條裙,老婆就試咗一條!有所暗示?next1/1pre阿澤大讚茵媺(左),大住個肚都周圍去宣傳!next1/1pre今次掂晒啦!next1/1pre但咁睇,其實茵媺(右三)依然纖瘦!next1/1pre茵媺 ...


陳茵媺(左圖右)挺住6個月大肚出席首映,杜汶澤老婆田蕊妮都嚟撐場!next1/1pre杜汶澤今次責任重大,拖住老婆阿田(左)再加個大肚婆茵媺!next1/1pre點知畀阿澤大爆茵媺(左)試咗40幾條裙,老婆就試咗一條!有所暗示?next1/1pre阿澤大讚茵媺(左),大住個肚都周圍去宣傳!next1/1pre今次掂晒next1/1pre但咁睇,其實茵媺(右三)依然纖瘦!next1/1pre茵媺 ...


陳茵媺(左圖右)挺住6個月大肚出席首映,杜汶澤老婆田蕊妮都嚟撐場!

next 1/1 pre

杜汶澤今次責任重大,拖住老婆阿田(左)再加個大肚婆茵媺!

next 1/1 pre

點知畀阿澤大爆茵媺(左)試咗40幾條裙,老婆就試咗一條!有所暗示?

next 1/1 pre

阿澤大讚茵媺(左),大住個肚都周圍去宣傳!

next 1/1 pre

今次掂晒

next 1/1 pre

但咁睇,其實茵媺(右三)依然纖瘦!

next 1/1 pre

茵媺另一日再着高踭鞋,阿澤都好緊張!

next 1/1 pre

阿澤開心勁大動作,茵媺(右二)就唔好亂郁喇!

next 1/1 pre

真係一步一驚心!

next 1/1 pre

同影迷玩selfie!

next 1/1 pre

懷胎六月的陳茵媺(Aimee)早前為杜汶澤主演、執導電影《開飯喇!》宣傳,走勻馬來西亞、新加坡的商場及大型首映禮。腹大便便的茵媺如此捱得,難怪獲杜汶澤大讚:「佢好好,因為佢大肚,我哋都擔心佢嚟唔嚟到宣傳,但佢二話不說嚟咗,仲走勻咁多地方,真係好多謝佢!」

全程扶實請食「撈生」

二人甚受馬來西亞、吉隆坡市民歡迎,所到之處都逼滿群眾。早前於新加坡、馬來西亞住上一段時間寫劇本的阿澤,在宣傳期間送上名貴補品給Aimee外,還帶她食盡當地馳名的賀年食品「撈生」。阿澤笑言希望Aimee:「撈得生多,愈生愈多!」

爆茵媺試四十幾條裙

該片在新加坡舉行大型首映禮期間,杜汶澤太太田蕊妮(阿田)都有現身。阿澤搞笑地大讚阿田同陳茵媺:「茵媺好好,佢嚟之前,試咗四十幾條裙揀咗呢條嚟首映,我太太阿田都好好,佢試咗一條裙,就揀咗嚟首映着。」首映禮上,阿澤又經常扶住穿上高跟鞋的茵媺並謂:「佢好貪靚,大肚都仲着高踭鞋,真係一步一驚心,我全程扶到實,唔敢怠慢。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!