掃呢頁CODE去手機

2016年2月2日 星期二

發哥勸放棄爭影帝 華仔唔肯讓學友:我都未攞 __,華仔,周潤發,發哥,張學友,學友,劉德華,

發哥勸放棄爭影帝 華仔唔肯讓學友:我都未攞網民呼籲罷睇《賭城III》 王晶寸港票房少今個農曆新年在西片讓路下,變成三部華語片周星馳的《美人魚》、郭富城的《西遊記之孫悟空三打白骨精》和王晶拍了N次的賭片大對決。前晚王晶新戲在灣仔舉行首映禮,周潤發、劉德華、張學友、劉嘉玲、張家輝等先後現身會場,吸引半百傳媒採訪。■華仔(左)和發哥在台上互相整蠱,大放笑蛋。嘉玲被笑冇乜着衫當晚五位主角輪流在台上搞gag ...


發哥勸放棄爭影帝 華仔唔肯讓學友:我都未攞



其他影片:>>






網民呼籲罷睇《賭城III》 王晶寸港票房少

今個農曆新年在西片讓路下,變成三部華語片周星馳的《美人魚》、郭富城的《西遊記之孫悟空三打白骨精》和王晶拍了N次的賭片大對決。前晚王晶新戲在灣仔舉行首映禮,周潤發、劉德華、張學友、劉嘉玲、張家輝等先後現身會場,吸引半百傳媒採訪。



■華仔(左)和發哥在台上互相整蠱,大放笑蛋。

嘉玲被笑冇乜着衫當晚五位主角輪流在台上搞gag製造氣氛,當司儀問劉嘉玲要在發哥和學友中揀選一個做對象,嘉玲即表示二人無論戲外戲內都是好男人,很難選擇,此時張家輝即插科打諢說:「咁你又點睇我?」嘉玲笑言:「你係新演員嚟喎,唔係好識你!」嘉玲又說戲中男演員着靚衫多過自己,學友就話:「因為嘉玲喺戲入面係冇乜着衫!」



■穿上價值47,000元Marc Jacobs最新春裝裙的劉嘉玲,貴氣十足。



■鍾采曦(圖)和莊思敏冒寒搏到盡拋胸上陣。



莊思敏

最後輪到發哥和華仔發功,發哥指今次有三個影帝合作,因為華仔、學友和家輝均有份入圍今年金像獎爭最佳男主角,發哥笑指華仔和家輝要讓路給學友,事關學友未奪過金像影帝,華仔即愕然地說:「我都未攞,點讓呀!」

對於近日有網友杯葛罷看王晶新戲,王晶就霸氣哥上身,指香港只是內地票房的25分之1。王晶言論沒放香港票房在眼內,但當記者問學友會否擔心因為王晶言論而影響票房時,學友卻一臉認真地說:「晶哥同呢部戲係冇關係㗎,你哋同我講番出去啦。」身旁的發哥亦幫手解畫說:「係呀,佢(王晶)喺片場淨係瞓覺,不過佢瞓醒就知拍到邊。」

採訪:卓寶花、張俊銘

攝影:陳俊強



■經常被指是「孖生兄弟」的學友和家輝,預祝電影有20億票房。


鍾意就快D Share啦!