掃呢頁CODE去手機

2016年2月2日 星期二

喪笠鞏俐高帽 城城唔怕得罪其他女星 __,鞏俐,郭富城,城城,

城城讚到鞏俐天上有地下無呀!next1/1pre城城好有風度咁拖住鞏俐。next1/1pre拖到實呀。next1/1pre攬腰合照。next1/1pre祝酒慶祝。next1/1pre係咁咬耳仔,勁老友。next1/1pre訪問時,鞏俐望實城城。next1/1pre城城話要向鞏俐學習,話要爭取更多國際獎項呀!next1/1pre郭富城以型仔西裝造型亮相賀歲電影《西遊記之孫悟空三打白骨精》慈善首映,席 ...


城城讚到鞏俐天上有地下無呀!

next 1/1 pre

城城好有風度咁拖住鞏俐。

next 1/1 pre

拖到實呀。

next 1/1 pre

攬腰合照。

next 1/1 pre

祝酒慶祝。

next 1/1 pre

係咁咬耳仔,勁老友。

next 1/1 pre

訪問時,鞏俐望實城城。

next 1/1 pre

城城話要向鞏俐學習,話要爭取更多國際獎項呀!

next 1/1 pre

郭富城以型仔西裝造型亮相賀歲電影《西遊記之孫悟空三打白骨精》慈善首映,席間向國際影后鞏俐狂笠高帽,大讚她是全球華人女星榜首,認為沒有一個女生比她更厲害,又直言白骨精一角除鞏俐外無人能及,氹得鞏俐開心非常。

嘆未能請食飯

事後接受訪問時,被問到會否擔心得罪其他女星?城城謂:「呢個係事實,大家都公認,同佢合作之後,對我嚟講佢個氣場好大,唔使多講,如果大家睇咗電影就知,冇其他人比佢更適合白骨精呢個角色,導演這樣說。」又指鞏俐此行工作密麻麻,令他未能盡地主之誼請對方吃飯,故寄望他日二人再次合作時,能把承諾兌現。

有份入圍今屆金像影帝的他,對於周潤發着其餘入圍者讓路給張學友,城城謂:「我對所有頒獎典禮都只可以講,多謝評審,自己平常心,其他鍾意點就點我會努力啲,向鞏俐姐學習,爭取更多國際獎項,有提名係開心事,想攞獎亦係人之常情,但唔係唯一東西,最重要係尊重藝術,演好每一個作品。」說畢更問身旁的鞏俐:「國際影后你覺得怎樣?」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!