掃呢頁CODE去手機

2016年2月2日 星期二

天降飛錘插車籠 張名雅Bobby死裏逃生 __,Bob,張名雅,歐陽震華,Bobby,林盛斌,

呢單意外,真係好離奇,好彩冇人受傷咋。next1/1pre喺FB直擊意外現場,同埋坦言嚇到個心離一驚嘅張名雅,事後上載同歐陽震華晒V嘅相報平安。next1/1pre雖然有意外發生,但佢哋都好快收拾番情緒重投拍攝,專業!next1/1pre個錘仔頭仲黐住咗啲玻璃碎,真係觸目驚心咯。next1/1pre觀乎玻璃碎嗰種多嘅程度,證明個衝擊力都好大,如果真係揼到人就大件事。next1/1pre希望張名雅同 ...


呢單意外,真係好離奇,好彩冇人受傷咋。

next 1/1 pre

喺FB直擊意外現場,同埋坦言嚇到個心離一驚嘅張名雅,事後上載同歐陽震華晒V嘅相報平安。

next 1/1 pre

雖然有意外發生,但佢哋都好快收拾番情緒重投拍攝,專業!

next 1/1 pre

個錘仔頭仲黐住咗啲玻璃碎,真係觸目驚心咯。

next 1/1 pre

觀乎玻璃碎嗰種多嘅程度,證明個衝擊力都好大,如果真係揼到人就大件事。

next 1/1 pre

希望張名雅同歐陽震華之後拍攝順利,唔使再受驚。

next 1/1 pre

呢排真係好多意外!啱啱,無綫小花張名雅,就喺FB度上載一批照片,觀乎照片,發現錘仔直插車籠,仲有好多碎玻璃,真係觸目驚心。張名雅亦喺FB留言,表達佢目擊意外經過嗰種驚嚇:「Omg!外景中突然空降一個除(錘)仔落車玻璃!當堂巨響加玻璃爆破。我還以為是什(甚)麼特技...好驚...」

離奇!裝修工人跣手釀意外

此post一出,即有大批網民留言慰問,張名雅亦都盡量回覆各網友,仲透露意外原因:「樓上裝修工人sin(跣)手,剛剛落來拿反(番)走個除(錘)仔繼續開工...意外」

咁嘅意外都可以發生,真係八十歲唔死都有生命。雖然發生呢個令個心都嚇到離一離嘅意外,但好彩冇人受傷,張名雅之後都有喺FB報平安:「我們都沒事,同事們好專業,場口也順利拍攝完成了。只是突然發覺我們平時覺得不會發生的事都是有可能的。以後見到有地盤,棚架,樓上有裝修工人的地方我都會想起今日的經歷。如果除(錘)仔高空跌落來跌中人後果可能好嚴重..大家注意安全就好了!」見佢同歐陽震華(Bobby)舉晒V咁,相信大家都可以放心了。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!