掃呢頁CODE去手機

2016年2月5日 星期五

《發哥有Say》(2):嘆賺幾多都冇意思 __,發哥,周潤發,

今集《發哥有Say》,內容繼續精彩。next1/1pre發哥暢談拍攝《賭城風雲III》點滴。next1/1pre對於錢銀,發哥其實睇得好淡。next1/1pre點解會咁講呢?next1/1pre想知更多發哥內心世界。next1/1pre就記住睇片喇。next1/1pre國際巨星周潤發再度強襲賀歲檔,並接受《東網》一連五集專訪!周潤發1989年電影《賭神》堪稱經典,前年發哥與導演王晶再度合作賭片系列 ...


今集《發哥有Say》,內容繼續精彩。

next 1/1 pre

發哥暢談拍攝《賭城風雲III》點滴。

next 1/1 pre

對於錢銀,發哥其實睇得好淡。

next 1/1 pre

點解會咁講呢?

next 1/1 pre

想知更多發哥內心世界。

next 1/1 pre

就記住睇片喇。

next 1/1 pre

國際巨星周潤發再度強襲賀歲檔,並接受《東網》一連五集專訪!周潤發1989年電影《賭神》堪稱經典,前年發哥與導演王晶再度合作賭片系列,但發哥改為飾演「贏盡天下無敵手」石一堅,《賭城風雲》最後一幕,賭神高進「真身」出場,令Fans集體回憶湧現,今次《賭城風雲III》石一堅及高進更會齊齊對抗奸角張學友,兩位發哥同場叫人期待!

發哥早前在北京接受專訪時亦大讚《賭III》笑料處處,而且集齊搞笑、友情、槍戰、賭枱比併等元素,問到票房期望,謙虛的發哥表示不敢多想,希望與對手周星馳、郭富城的新片均有好成績。

順其自然

記者:今次《賭城風雲III》,有個賣點係高進同石一堅同場,你覺得呢個Gimmick如何?

發哥:某個程度上石一堅唔夠張學友鬥嘅時候,就出現高進救急,江湖救急,高進聞到學友陣除,就出嚟頂住!咁石一堅唔係賭神嚟嘅,高進先係賭神,演繹上都唔會難嘅,賭神已經有個Mode,石一堅就搞笑啲,冇賭神咁Cool。

記者:今次有咩必睇位推介?

發哥:多咗啲香港80年代經典場面,例如《監獄風雲》、許冠傑歌曲,呢一套電影有幾

場懷舊嘅戲都幾得意。

記者:拍攝幾個月,有冇邊幕係最難忘?

發哥:有場戲我失憶之後,張家輝喺監獄度用啲法術,用武林秘笈救我係幾好笑!但救極

我都唔醒。

記者:票房方面,老闆于冬話有信心收15億元人民幣,發哥你點睇?

發哥:呢個我唔識睇,順其自然,舊年有10億,如果按照佢哋所講,螢幕每年都增長幾千個,加加埋埋,應該都有,希望要睇天時地利人和,今次對手都幾強!有《西遊記之孫悟空三打白骨精》、周星馳嘅《美人魚》,仲有《功夫熊貓》,應該幾熱鬧!觀眾睇晒都冇咩所謂呀!平分天下嘛!

敬業樂業

去年八月,美國權威財經雜誌《福布斯》公布2015年度全球最高收入男星排行榜,發哥被指收入約1.4 億港元,排名第24位,撼低不少荷里活巨星,非常威水!曾笑言財產交予太太保管的發哥,講過出街不帶現金,對金錢亦沒有甚麼追求,反而更享受工作的快樂。

記者:舊年發哥你打入福布斯收入榜第24名,心情點?

發哥:咁誇張?但呢樣對我都唔係咩鼓舞,工作係我分內事,就係因為我鍾意喺片場嘅感覺吖嘛!你賺幾多片酬, 你都用佢唔到,我志在喺片場享受,第幾名其實冇咩意思。

今日有指周潤發夫婦有一名養子,對此,周太陳薈蓮回應:「唔係事實嘅嘢,唔回應。」另有指該養子是周潤發姪仔,但事實是外甥。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!