掃呢頁CODE去手機

2016年3月24日 星期四

馬壯收工 黎諾懿同老婆開工 [壹週刊 - 1359] __,黎諾懿,M1,

雖然娶咗個有米女做老婆,黎諾懿生活不變,繑住老公嘅李潔瑩更加冇一般有錢女嘅巴閉,難得!同你吟一吟馬壯收工 黎諾懿同老婆開工拍處境劇,除咗可以爆騷搵多啲,開工收工時間亦比較穩定,但做咗四年馬壯嘅黎懿,就話自己日日好似喪屍咁,收工返歸就瞓,乜都唔想做。第二輯《愛回家》即將收檔,黎諾懿唔使再做馬壯,但仲係要做,就係開工同老婆李潔瑩造人。上星期三(十六日),兩公婆拍拖行ifc,不過冇大出血,只係走之前去c ...


雖然娶咗個有米女做老婆,黎諾懿生活不變,繑住老公嘅李潔瑩更加冇一般有錢女嘅巴閉,難得!

同你吟一吟

馬壯收工 黎諾懿同老婆開工

拍處境劇,除咗可以爆騷搵多啲,開工收工時間亦比較穩定,但做咗四年馬壯嘅黎懿,就話自己日日好似喪屍咁,收工返歸就瞓,乜都唔想做。

第二輯《愛回家》即將收檔,黎諾懿唔使再做馬壯,但仲係要做,就係開工同老婆李潔瑩造人。

上星期三(十六日),兩公婆拍拖行 ifc,不過冇大出血,只係走之前去 city'super上糧,好慳家。

啱嘅!將來生咗,養小朋友嗰條數好襟計,慳定先冇錯。

積極進行造人大計,黎諾懿唔亂花錢,去超市補貨,一袋走,唔會上倉咁。

今個星期日,黎諾懿 po相留言話《愛•回家》就快完,又多謝大家一直支持。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!