掃呢頁CODE去手機

2016年3月24日 星期四

晒300萬亞姐后冠 張家瑩:唔係幾十蚊! __,張家瑩,亞洲小姐,亞姐,

張家瑩心痛亞姐形象被貶低!next1/1pre張家瑩強調當年贏番嚟嘅后冠值三百幾萬!next1/1pre依家升值咗一倍!next1/1pre張家瑩話個后冠,淨係戴過4次架咋。next1/1pre張家瑩對個后冠珍而重之!next1/1pre出幾多錢都唔會賣呀。next1/1pre仲話傳畀囡囡添。next1/1pre一代傳一代!next1/1pre錫錫后冠。next1/1pre真係去咗銀行拎架!nex ...


張家瑩心痛亞姐形象被貶低!

next 1/1 pre

張家瑩強調當年贏番嚟嘅后冠值三百幾萬!

next 1/1 pre

依家升值咗一倍!

next 1/1 pre

張家瑩話個后冠,淨係戴過4次架咋。

next 1/1 pre

張家瑩對個后冠珍而重之!

next 1/1 pre

出幾多錢都唔會賣呀。

next 1/1 pre

仲話傳畀囡囡添。

next 1/1 pre

一代傳一代!

next 1/1 pre

錫錫后冠。

next 1/1 pre

真係去咗銀行拎架!

next 1/1 pre

張家瑩嘅亞姐后冠由25.299粉紅鑽和12.790白鑽鑲嵌而成。

next 1/1 pre

經營半世紀的亞視,將於四月一號壽終正寢,不過,未出齊糧給亞視員工的新投資者司榮彬早前卻表示,望在三月底舉辦「末代亞姐」作紀念。事實上,亞視命運可謂四面楚歌,新借貸和發展建議未得到有關當局批准,員工冇糧出、欠資金、面臨清盤等大堆問題要解決,還高調欲辦「末代亞姐」,無疑令一眾員工為之憤怒。同時更有消息傳出亞視最有價值節目《亞洲小姐》中的后冠,僅只值數十元,令一眾亞姐形象無辜被貶低。

當中2007年亞姐冠軍張家瑩最為之心痛,除否認后冠只值數十元外,還強調當年所贏得的后冠屬三百多萬。據知她找專人鑑證過這三百萬后冠後,發現升值一倍,總算為亞姐之名挽回一點面子。

后冠價值急降

當選亞姐至今有九年的張家瑩,原有機會看到新一屆亞姐誔生,對被王征和司榮彬拖垮大感無奈。對於有傳亞姐后冠只值幾十元的新聞,更為之錯愕。傳聞雖得亞視發言人黃守東證實,絕對需要四位數,但后冠價錢與她當日所贏得的三百多萬元有一大段距離。家瑩亦曾向舉辦多年亞姐並有「亞姐之父」之稱的葉家寶了解,原來亞姐后冠由第一屆黎燕珊起,都有珠寶店贊助,每個有名次的后冠都價值連城,後期因失去贊助,才由亞視私下打造,所以價值急跌至幾千元。

爭係戴過四次

家瑩就與媽媽齊齊去銀行保險箱,取出三百多萬亞姐后冠受訪,誓要一洗污名。這個由25.299粉紅鑽和12.790白鑽鑲嵌而成的18K白金后冠,家瑩稱當選至今只戴過四次:「我當選嗰晚戴過後,爸爸幫我搞過一次當選Party、2014年《亞姐》25周年同今次訪問,我總共戴咗四次。我好珍而重之㗎,平日都係擺喺銀行保險箱度。(鑑証過其價值?)梗係有啦,仲升咗一倍添!絕對唔係傳聞得幾十蚊,就算話幾千蚊,都係因為冇贊助商啫。而我呢個當年係有贊助,絕冇花假。不過我覺得呢個后冠嘅榮譽遠大過其價值,所以就算有人出雙倍價錢,我都唔會賣!我已經當佢係家傳之寶,好似嫁妝咁,再傳畀我將來個女,等我個女一代傳一代!」

至於亞視曾稱最後一夜辦亞姐選舉一事,《東網》向亞視了解,發言人黃守東稱:「有關公司發展事務,可向臨時清盤人查詢!」而亞視臨時清盤人公司則向《東網》表示:「暫冇回應。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!