網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月7日 星期一

周焯華巡舖玩快閃 問咩都唔答 __,周焯華,洗米華,

周焯華咩都唔答,全程現身15分鐘!next1/1pre大合照。next1/1pre開始巡舖。next1/1pre急急腳。next1/1pre問到陳慧玲做飲食業有冇畀意見,佢就話:「冇畀意見。」next1/1pre太陽城集團主席兼執行董事周焯華(洗米華)於下午三時十五分現身上環他有份投資的商場活動,並與資深投資者陳秉志、港置旺舖董事陳偉材等,一同合照及巡舖。巡舖期間,途經一間準備開幕的特美食舖頭,洗 ...


周焯華咩都唔答,全程現身15分鐘!

next 1/1 pre

大合照。

next 1/1 pre

開始巡舖。

next 1/1 pre

急急腳。

next 1/1 pre

問到陳慧玲做飲食業有冇畀意見,佢就話:「冇畀意見。」

next 1/1 pre

太陽城集團主席兼執行董事周焯華(洗米華)於下午三時十五分現身上環他有份投資的商場活動,並與資深投資者陳秉志、港置旺舖董事陳偉材等,一同合照及巡舖。

巡舖期間,途經一間準備開幕的特美食舖頭,洗米華本打算企定拍照,但當時有工作人員指該舖是屬於他太太(陳慧玲)的,他即表現愕然,並走到旁邊的餐廳企定定拍照。問到太太做飲食生意,他有否給意見?他回應:「冇畀意見。」

再問他除了投資娛樂公司、商舖生意?Mandy Lieu是否再有BB?他均回避問題。再問Mandy何時返港?他嘴角微微上揚一笑,但依然沒有回應。他全個過程只現身十五分鐘,便匆匆離開。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!