掃呢頁CODE去手機

2016年3月15日 星期二

陳奕迅談鋒菲結婚:有開心嘢會同我講 __,鋒菲,王菲,陳奕迅,謝霆鋒,

E神出席髪型屋派對,坦言霆鋒有喜事一定會通知佢。next1/1preEason表示霆鋒對音樂已重拾興趣。next1/1preEason笑言不重視自己的髮型。next1/1preEason坦言老婆徐濠縈靚已經心滿意足。next1/1preEason承認開演唱會唔夠學友多。next1/1preEason出席髮型屋派對。next1/1pre謝霆鋒與王菲的結婚傳聞成為熱話。(資料圖片)next1/1pre ...


E神出席髪型屋派對,坦言霆鋒有喜事一定會通知佢。

next 1/1 pre

Eason表示霆鋒對音樂已重拾興趣。

next 1/1 pre

Eason笑言不重視自己的髮型。

next 1/1 pre

Eason坦言老婆徐濠縈靚已經心滿意足。

next 1/1 pre

Eason承認開演唱會唔夠學友多。

next 1/1 pre

Eason出席髮型屋派對。

next 1/1 pre

謝霆鋒與王菲的結婚傳聞成為熱話。(資料圖片)

next 1/1 pre

「吹神」陳奕迅(Eason)出席髪型屋派對,Eason表示向來對髪型都沒有太多要求,但一直嘗試留長頭髮。問老婆徐濠縈對其髪型可會有要求?他笑言:「佢靚咪得囉,同埋都冇人理到我。(畀意見你?)可以畀意見我,不過我意見接受,態度照舊!」講到今日白色情人節,Eason坦言不知道有這個節日:「我對節日都唔係好留意,係新年、中秋、生日同紀念日嗰啲會慶祝。」

講龜多過講感情

問近日可有與謝霆鋒見面?Eason笑言三年前見過對方,但之後又說:「上個月見過,知佢近排同吳奇隆合作搞個訓練女團嘅節目,佢對音樂好似有番啲興趣,好耐冇見佢講咁多音樂嘅嘢,好開心。」問霆鋒可有講到感情事?他直言二人很少談及感情事:「通常都係講吓啲龜。(傳佢同王菲結婚?)係咩,冇講喎,佢有開心嘢應該會講我聽,冇聽佢講過。」

希望十月鳥巢開騷

由於近日放假,Eason有更多時間留在家中:「其實我一直都喺香港,不過報道好多都係巡迴(演唱會),原來2013年開始已經開咗110場,張學友就17個月146場,冇佢咁多,應驗咗我嗰時話5年開百幾場,依家兩年半開110場,四月會去台灣,希望十月最後一場喺北京鳥巢,到時音響嗰啲可以大搞。」問開騷後可會休息?他表示想往後將工作放慢:「想做精啲,新啲嘅挑戰,諗啲得意啲嘅嘢,做埋巡迴先,可能到時我頭髮會長到腰呢!」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!