掃呢頁CODE去手機

2016年3月15日 星期二

【中女咆哮嗌投訴】官恩娜五星級酒店哺乳受辱 嚇親bébé G __,官恩娜,

香港係一個文明社會,唔使憑感覺,肯肯定係。既然係文明社會,受過教育,識互相尊重,咁點解要令媽媽咁難受?一直堅持以母乳餵哺bébéG嘅官恩娜,經常喺網上同大家分享餵母乳苦樂,佢曾經話過:「我條餵奶路絕對係波折重重,唔知流咗幾多眼淚...絕對係行到我遍體鱗傷!先至堅持到今日!我阿媽仲要同我講,以前佢好輕鬆就餵大我哋三兄弟姊妹...唔知點解我講到餵母乳好似火星任務咁難!」究竟點解?最近官恩娜同bébéG ...


香港係一個文明社會,唔使憑感覺,肯肯定係。

既然係文明社會,受過教育,識互相尊重,咁點解要令媽媽咁難受?一直堅持以母乳餵哺bébé G嘅官恩娜,經常喺網上同大家分享餵母乳苦樂,佢曾經話過:「我條餵奶路絕對係波折重重,唔知流咗幾多眼淚...絕對係行到我遍體鱗傷!先至堅持到今日!我阿媽仲要同我講,以前佢好輕鬆就餵大我哋三兄弟姊妹...唔知點解我講到餵母乳好似火星任務咁難!」究竟點解?最近官恩娜同bébé G又遇到「奇事」——應該係「歧視」。過程絕不funny。時間:某日

地點:香港某五星級洒店嘅女更衣室

人物:官恩娜、bébé G同一名中年女人官恩娜憶述,當日佢抱住bébé G到上址,因為喺佢所在嘅兩層樓都搵唔到育嬰室,BB又肚餓,於是問准更衣室職員,喺嗰度餵母乳。為免遭人「另眼相看」,所以官恩娜已經故意坐埋一邊,點知仍遭一名中年女人侮辱。官恩娜話:「佢走過嚟,故意喺bébé G嘅頭殼頂上面,同我塊面側邊大聲敲打電話,同大聲鬧有人喺度餵人奶!再超級大聲喺bébé G頭殼頂打電話俾酒店各部門投訴,問人哋知唔知女更衣室發生緊乜嘢事!bébé G都俾佢嚇到喊咗出嚟,我都俾佢嚇到呆咗,俾唔到反應!」「點解喺呢個年代都仲有人對餵哺母乳存咁大嘅偏見?寶寶飲媽媽嘅母乳係最天然不過嘅事!我覺得無論如何都唔應該咁樣對一個五個月嘅嬰兒!事後我個心好唔舒服。」出入五星級酒店,一身名牌,無法裝飾一顆醜陋齷齪的心。官恩娜今午受訪時,表示:「因為當時對方好似好緊張咁,而且自己都同BB一齊,同埋佢講嘢嗰時好近自己同BB,同埋好大聲,所以自己嗰下真係嚇到呆咗。我怕嚇親BB,所以冇正面同佢理論...佢打完電話投訴完之後走咗,跟住冇幾耐都有酒店職員走入嚟,同我講唔好意思。」時代所謂越進步,人類何以就越退步。以前餵哺母乳是稀鬆平常的事,今日竟然遭受百般冷眼。酒店沒有育嬰室,也是相當奇怪。有過來人留言謂,在尖東某酒店嘅staff,帶她到傷殘人士專用的洗手間,指示她到那兒「育嬰」,包括餵奶同換片。官恩娜也說:「我自己冇諗過依家仲有人對餵人奶有偏見,希望可以為所有餵人奶嘅媽媽爭取下。有時去到一啲商場或酒店,好多時佢哋嘅育嬰室都冇設施俾媽媽餵人奶,要抱住一個20磅嘅BB,一邊餵人奶一邊企喺度,係一件好困難嘅事。」#支持母乳餵哺

官恩娜fb bébé G大個仔都想做醫生?
做了媽媽之後,Ella表示沒一晚好睡,但只要為bébé G好,再辛苦都值得。 點點滴滴得來不易

鍾意就快D Share啦!