掃呢頁CODE去手機

2016年3月15日 星期二

官恩娜女更衣室餵母乳遭中年婦侮辱 __,官恩娜,

官恩娜在網上發文,直斥中年婦無知:「點解喺呢個年代都仲有人對餵哺母乳存咁大嘅偏見?寶寶飲媽媽嘅母乳係最天然不過嘅事!」next1/1pre官恩娜不平則嗚,高叫餵母乳無罪!next1/1prebébéG只有五個多月大。next1/1pre官恩娜認為寶寶飲媽媽嘅母乳係最天然不過嘅事,不應被侮辱。next1/1pre官恩娜next1/1pre榮升為人母的歌手官恩娜(Ella)自與外籍醫生老公誕下囝囝bé ...


官恩娜在網上發文,直斥中年婦無知:「點解喺呢個年代都仲有人對餵哺母乳存咁大嘅偏見?寶寶飲媽媽嘅母乳係最天然不過嘅事!」

next 1/1 pre

官恩娜不平則嗚,高叫餵母乳無罪!

next 1/1 pre

bébé G只有五個多月大。

next 1/1 pre

官恩娜認為寶寶飲媽媽嘅母乳係最天然不過嘅事,不應被侮辱。

next 1/1 pre

官恩娜

next 1/1 pre

榮升為人母的歌手官恩娜(Ella)自與外籍醫生老公誕下囝囝bébé G後專心相夫湊仔,佢喺網上發文:「嗰日喺香港某五星級洒店嘅女更衣室(因為喺我所在嘅兩層樓都搵唔到育嬰室,亦有問准更衣室職員)餵母乳,比(畀)一個中年女人侮辱!其實我已經故意坐埋一邊唔好阻住人…佢走過嚟故意喺bébé G嘅頭殼頂上面同我塊面側邊大聲敲打電話同大聲閙(鬧)有人喺度餵人奶!再超級大聲喺bébé G頭殼頂打電話俾(畀)酒店各部門投訴,問人哋知唔知女更衣室發生緊乜嘢事!bébé G都俾(畀)佢嚇到喊咗出嚟,我都畀佢嚇到呆咗比(畀)唔到反應。點解喺呢個年代都仲有人對餵哺母乳存咁大嘅偏見?寶寶飲媽媽嘅母乳係最天然不過嘅事!我覺得無論如何都唔應該咁樣對一個五個月大嘅嬰兒!事後我個心好唔舒服!#餵母乳無罪!」

「冇諗過仲有人對餵人奶有偏見」

記者聯絡上Ella,她說:「因為當時對方好似好緊張咁,而且自己都同BB一齊,同埋佢講嘢嗰時好近自己同BB同埋好大聲,所以自己嗰吓真係嚇到呆咗,我怕嚇親BB,所以冇正面同佢理論…佢打完電話投訴完之後走咗,跟住冇幾耐,都有酒店職員走入嚟,同我講唔好意思。自己冇諗過依家仲有人對餵人奶有偏見,希望可以為所有餵人奶嘅媽媽爭取下。另外有時去到一啲商場或酒店,好多時佢哋嘅育嬰室都冇設施畀媽媽餵人奶,要抱住一個20磅嘅BB一邊餵人奶一邊企喺度係一件好困難嘅事。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!