掃呢頁CODE去手機

2016年3月15日 星期二

周慧敏推3個重金真人騷:唔想被操控 __,周慧敏,

周慧敏話佢之前推咗3個重金真人騷,因唔想有太多commit,受遊戲規則操控。next1/1pre周慧敏晒肩上陣吸睛。next1/1pre周慧敏話佢有隻貓咪離世,依家要調節番生活,收拾心情,放鬆吓。next1/1pre歌手周慧敏以吊帶露肩裙出席「莎莎38周年園林麗影真愛盛影」,她坦言自己愈來愈怕冷,幸好今天不冷,又表示與品牌合作很多年,過程非常愉快:「過幾日會拍廣告,之後小休一下,貓啱啱走咗,過去一 ...


周慧敏話佢之前推咗3個重金真人騷,因唔想有太多commit,受遊戲規則操控。

next 1/1 pre

周慧敏晒肩上陣吸睛。

next 1/1 pre

周慧敏話佢有隻貓咪離世,依家要調節番生活,收拾心情,放鬆吓。

next 1/1 pre

歌手周慧敏以吊帶露肩裙出席「莎莎38周年園林麗影真愛盛影」,她坦言自己愈來愈怕冷,幸好今天不冷,又表示與品牌合作很多年,過程非常愉快:「過幾日會拍廣告,之後小休一下,貓啱啱走咗,過去一年都係照顧佢,依家要調節番生活,收拾心情,放鬆吓,想睇吓劇本,計劃之後工作,之前都推晒啲工作,推咗3個真人騷,加上我唔想飛咁耐,一拍就一季,又唔想commit太多嘢,我享受自己主導性多啲嘅工作,所以唔會接,要太多配合。」她又透露最近有感興趣的劇本及舞台劇出現:「我依家真係好有興趣先會拍,如果唔係就常規啲做慈善、拍廣告。」

望開入行30周年騷

問到小休會否去旅行?周慧敏說:「唔會,喺屋企照顧貓咪,仲有7隻貓,同會約番吓啲朋友。(咁演唱會呢?)終於諗啦,30周年,但今年唔得,今年申請要2017年先開到,但嗰陣都係30周年,如果批就fans開心,唔批就多啲時間陪屋企人,隨緣啦。」

問到推掉的真人騷是否重金禮聘邀請自己?周慧敏說:「聽講係,但未傾到,我身邊好多朋友都有做,知道有好多遊戲規則,所以都係唔好搞人哋。(唔想私人嘢曝光?)唔關事,唔想遊戲規則操控我,好似演唱會,我自己可以參與多啲。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!