掃呢頁CODE去手機

2016年3月24日 星期四

Lam仔步步為營 [壹週刊 - 1359] __,Lam仔,林德信,M1,

同細妹April(戴超)加另一長髮女子三人行嘅林德信,見鏡頭主動揮手。同你吟一吟Lam仔步步為營十隻手指有長短,靚仔如郭富城,就係高度差咗幾吋,否則,其他港男都要行埋一邊;細佢接近20年,唔及Aaron好樣但都真係唔差嘅Lam仔林德信,情況亦一樣。行去新世界停車場攞番架車,林德信沿途不時回頭望,見《壹》仔仲跟住,就舉起頭盔,再一次打招呼。因為係好多人心目中嘅靚仔,林德信「搵食」向來唔使點用力,有日 ...


同細妹 April(戴超)加另一長髮女子三人行嘅林德信,見鏡頭主動揮手。

同你吟一吟

Lam仔步步為營

十隻手指有長短,靚仔如郭富城,就係高度差咗幾吋,否則,其他港男都要行埋一邊;細佢接近 20年,唔及 Aaron好樣但都真係唔差嘅 Lam仔林德信,情況亦一樣。

行去新世界停車場攞番架車,林德信沿途不時回頭望,見《壹》仔仲跟住,就舉起頭盔,再一次打招呼。

因為係好多人心目中嘅靚仔,林德信「搵食」向來唔使點用力,有日佢同胞妺 April仲有個長髮女子喺中環食完晏,跟住自己一個行去新世界大廈停車場,攞番架兩個轆,眼利嘅 Lam仔全程留意《壹》仔位置,步步為營。

如是者,好似玩一二三紅綠燈咁,行到咁上下,佢就擰轉頭搜尋。喂呀!都冇打算跟住你,同你孭正部戲一樣,「死開 D啦」!

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!