掃呢頁CODE去手機

2016年4月30日 星期六

黎明預告30號開騷時間或有變動 __,黎明,

特別消息!特別消息!天王黎明前日開騷唔成引起咗軒然大波,尋晚黎天王粉絲雖然都要等一輪,但最終都有騷睇盡興而歸,但個個都以為問題已經完滿解決,可以安安樂樂睇騷嘅時候,黎明就係Facebook話畀大家知唔好坐定粒六,原來30號騷嘅時間都可能有變動啊!黎明於facebook寫到:「我們每一個人都是來地球的游(遊)客!讓上天分配我們在地球上生活於不同區域,有幸遇到你們是我的幸運!多謝大家,睡醒後,再通知大 ...


特別消息!特別消息!

天王黎明前日開騷唔成引起咗軒然大波,尋晚黎天王粉絲雖然都要等一輪,但最終都有騷睇盡興而歸,但個個都以為問題已經完滿解決,可以安安樂樂睇騷嘅時候,黎明就係Facebook話畀大家知唔好坐定粒六,原來30號騷嘅時間都可能有變動啊!

黎明於facebook寫到:「我們每一個人都是來地球的游(遊)客!讓上天分配我們在地球上生活於不同區域,有幸遇到你們是我的幸運!多謝大家,睡醒後,再通知大家今天30號星期六有冇時間上的變動!晚安。」希望大家唔好擔心到瞓唔着啦。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!