掃呢頁CODE去手機

2016年4月30日 星期六

楊愛瑾大婚:楊愛瑾低胸露肩婚紗見人 自爆感動到喊 __,楊愛瑾,

楊愛瑾以低胸露肩婚紗見人。現年31歲的前樂壇女子組合Cookies成員楊愛瑾(Miki)與永安太子爺郭永淳拍拖7年多終於修成正果,兩人已在3月31日於香港婚姻登記處入紙排期結婚,更將於6月在外地低調舉婚禮,不過在此之前,他們今日就在香港深水灣鄉村俱樂部舉行Cocktailparty,邀請好友們一同預演婚禮。Stephy同Kary陪「嫁」現場有近三十名記者在場外等候,Miki約在下午3時53分左右, ...


楊愛瑾以低胸露肩婚紗見人。

現年31歲的前樂壇女子組合Cookies成員楊愛瑾(Miki)與永安太子爺郭永淳拍拖7年多終於修成正果,兩人已在3月31日於香港婚姻登記處入紙排期結婚,更將於6月在外地低調舉婚禮,不過在此之前,他們今日就在香港深水灣鄉村俱樂部舉行Cocktail party,邀請好友們一同預演婚禮。

Stephy同Kary陪「嫁」

現場有近三十名記者在場外等候,Miki約在下午3時53分左右,身穿價值6萬元港幣的白色低胸露肩婚紗,兼在好姐妹鄧麗欣(Stephy)、吳雨霏(Kary)陪同下出來接受傳媒訪問,提到另一姐妹區文詩未有現身,Miki說:「佢今朝話唔舒服,冇辦法,我都唔知佢咩事,唔得閒覆佢。(可惜?)人唔到,心到就得。」問到老公為何未有出來?她說:「佢怕醜,又唔係幕前,搵咗兩個好姐妹。」Stephy與Kary即指自己是代言人。問到Miki心情?她說:「好開心,今朝同咗親戚食Lunch,好開心同感動。(有冇喊?)有呀,我已經叫自己唔好,我偏向眼淺,小小嘢就觸動到我。(佢講感動說話?)反而係我講咗感動說話打動父母,平時同屋企人少講Sweet嘢,今日講咗啲,佢哋好感動。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!