掃呢頁CODE去手機

2016年4月30日 星期六

【叫做早過尋晚咯】黎明8:33PM開騷 __,黎明,

黎明今晚早咗開騷呀!唔知個騷有冇機會長過尋晚呢?黎明首個4D騷因為牌照問題即日宣布取消,不過經過黎天王及其團隊用了一整日用心「搶救」後,個唱終於在昨晚九時四十四分正式開鑼。雖然尋晚成個騷只係得個半鐘度,但係唔少樂迷都聽出耳油,給予演唱會極高評價。不過由於首晚(即係原本嘅第二場)演出噪音超標,環保署逐警告黎明今晚場騷十一點一定要完,而唱片公司高層亦表示,今晚嘅騷喺夜晚十點半就會完。而為咗減低噪音,喺 ...


黎明今晚早咗開騷呀!唔知個騷有冇機會長過尋晚呢?

黎明首個4D騷因為牌照問題即日宣布取消,不過經過黎天王及其團隊用了一整日用心「搶救」後,個唱終於在昨晚九時四十四分正式開鑼。雖然尋晚成個騷只係得個半鐘度,但係唔少樂迷都聽出耳油,給予演唱會極高評價。

不過由於首晚(即係原本嘅第二場)演出噪音超標,環保署逐警告黎明今晚場騷十一點一定要完,而唱片公司高層亦表示,今晚嘅騷喺夜晚十點半就會完。而為咗減低噪音,喺傍晚時分,場地仲開始搭建隔音障屏,希望一切做到盡善盡美。

由於今晚要趕住十點半完騷,結果今晚個唱真係比尋晚提早咗一個鐘開場,即係晚上八時三十三分已正式開騷(正確嚟講,係早咗一個鐘頭零一分鐘)。不過依家現場落緊雨喎,到底會唔會影響咗個騷嘅進行㗎?

其實黎明演唱會正式開始之前,黎天王有上台稍作現身,令全場起哄,兼企起身爭睹偶像風采。雖然現場落住雨,但甚少觀眾穿住大會派發嘅雨褸。對於噪音超標問題,黎明稍作回應說:「雖然噪音方面有少少影響,但係喺可以控制嘅情況下,會好好去處理,唔該晒大家!」之後帷幕再次落下,並播放預先準備好的開場片段,然後黎明就喺八時三十三分正式現身。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!