掃呢頁CODE去手機

2016年5月2日 星期一

黎明4D騷又出事 帳幕壞咗升唔起 __,黎明,

意外,意料之外呀!天王黎明(Leon)唱完《中毒的愛情》後,現場播片,Leon落台,但播完片,其中一個區域帳幕隔好耐都未開番,黎明話:「其中一邊帳幕開唔到,非常抱歉,我喺中間,唔喺出面,我喺出面就可以整到佢!我朗誦先。」之後,他讀出《願你今夜別離去》的歌詞,當讀到副歌,Leon冇讀,現場Fans自動波大合唱,氣氛冇因壞帳幕而扣分!之後有工作人員出來搶修,粉絲亦十分體諒,叫Leon不用着急慢慢來,L ...


意外,意料之外呀!

天王黎明(Leon)唱完《中毒的愛情》後,現場播片,Leon落台,但播完片,其中一個區域帳幕隔好耐都未開番,黎明話:「其中一邊帳幕開唔到,非常抱歉,我喺中間,唔喺出面,我喺出面就可以整到佢!我朗誦先。」之後,他讀出《願你今夜別離去》的歌詞,當讀到副歌,Leon冇讀,現場Fans自動波大合唱,氣氛冇因壞帳幕而扣分!

之後有工作人員出來搶修,粉絲亦十分體諒,叫Leon不用着急慢慢來,Leon就話需要5分鐘時間,叫大家安靜一下,又話發生呢件事,係你同我都冇辦法,佢話:「不如同你隔籬左右唔識人傾下偈,總之就唔好離開座位。」之後再向粉絲道歉,話離開咗紅館特別多意外嘢發生。而十五分鐘後,帳幕先整番好,演唱會繼續進行,黎明出場唱《願你今夜別離去》。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!