掃呢頁CODE去手機

2016年5月2日 星期一

岑日珈:【狗狗家暴】岑日珈愛犬受傷右眼險甩 __,岑日珈,

岑日珈愛犬發生「同門血案」,其中一隻狗狗被咬到險甩眼!歌手岑日珈(Angie)今晨在網上透露月前為救4個月大的北京狗仔「麵包」,左手中指慘被另一隻愛犬哥基「笨笨」咬甩一半的指甲和肉,至今晨搬東西時,受傷的指甲再次飛甩,要入院做手術縫4針,可謂禍不單行!「麵包」慘叫一地血Angie接受《東網》電話訪問時,提到受傷血案時,仍猶有餘悸。她表示當日早上十一時左右,她在睡房聽到大廳傳來「麵包」一聲慘叫,立刻 ...


岑日珈愛犬發生「同門血案」,其中一隻狗狗被咬到險甩眼!

歌手岑日珈(Angie)今晨在網上透露月前為救4個月大的北京狗仔「麵包」,左手中指慘被另一隻愛犬哥基「笨笨」咬甩一半的指甲和肉,至今晨搬東西時,受傷的指甲再次飛甩,要入院做手術縫4針,可謂禍不單行!

「麵包」慘叫一地血

Angie接受《東網》電話訪問時,提到受傷血案時,仍猶有餘悸。她表示當日早上十一時左右,她在睡房聽到大廳傳來「麵包」一聲慘叫,立刻飛撲出去看發生甚麼事:「當時『麵包』畀『笨笨』咬住,『麵包』隻右眼幾乎甩,成地血,但『笨笨』咬住『麵包』啲手腳死都唔放,我好驚佢會咬埋『麵包』條頸,我要用兩隻手撬開『笨笨』個口,所以佢咬甩我手指甲同冇咗忽肉。」

未知對視力影響

不過Angie未理會自己的傷勢,用紙巾包住手指後,負傷抱起「麵包」飛奔去獸醫診所求醫,獸醫立刻為「麵包」做手術。數小時後,獸醫指幸好「麵包」右眼的神經線沒有被扯甩,可以將牠的右眼移好,但未知能否回復視力。「麵包」於診所住了大半個月,牠接受手術後翌日,Angie曾帶牠回家:「我將佢安放喺我睡房嗰籠入面,因為要將佢隔離,唔好令佢傷口再受損,而且我驚佢會驚『笨笨』,所以要分開佢哋。」

「驚到喊唔出」

今日Angie已正式接了「麵包」回家,她表示「麵包」的表面傷勢已康服得七七八八,但視力仍有待觀察:「佢依家隻眼都唔係好睇到嘢,冇乜反應,但醫生話佢進展良好,再等一個月先知佢視力係點。」憂心的她又指若「麵包」最終確診失明,將要再接受眼球移除手術。而Angie每次想起麵包受傷血淋淋的畫面,都忍不住會打冷震兼想嘔,因為她人生第一次看到這麼多的血,她續說:「當時我驚到喊唔出,淨係諗要救番『麵包』BB先。」

送「笨笨」上堂

她家中共養了五隻愛犬,當時另一西施愛犬也被嚇怕,另外兩隻愛犬則不停吠。Angie認為「笨笨」的社交出現問題,便送牠到訓練學校上堂,她說:「『麵包』出事後,我諗過將『笨笨』送畀人,因為驚唔識教佢,但最終都唔捨得,希望佢上完堂會乖啲,我問過醫生同養開哥基嘅朋友,可能『笨笨』跟狗女玩開,佢唔識同狗仔相處。」

自己指甲再飛甩

今晨Angie的左手中指再度受傷,她指可能因為已受傷的指甲太脆弱,她搬東西時整塊指甲飛甩,當場血流如注,她在凌晨兩時立刻飛車到急症室求診,她說:「醫生話一定要插番指甲入去,否則將來唔會再生,結果縫咗四針,依家麻醉藥過咗,真係好痛,十指痛歸心。」不過為免家人擔心,她待手術完成後才敢告訴父母。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!