掃呢頁CODE去手機

2016年5月2日 星期一

【爆大台前導演勁「屎忽」】鄧健泓:佢去荷蘭訪問黑工後報警拉人 __,大台,鄧健泓,TVB,

噚晚ViuTV播出嘅《晚吹-總有一隻喺左近》主題係「屎忽鬼」,嘉賓鄧健泓冇大台包袱,大爆大台好多秘聞,佢話自己喺初入行1996至01年所有嘢發展都好好,但係自從01年之後佢出咗嚟簽Paco唱歌,話第一次感受到咩叫「屎忽鬼」,嗰時佢女友係原子鏸,有次佢返屋企,某周刊記者突然走出嚟俾咗一大疊相佢哋,同原子鏸講鄧健泓追過相入面嘅女子,有啲仲有鄧健泓於加拿大嘅感情生活佢哋都知,鄧健泓話:「我開始諗點解有人 ...




其他影片:>>






噚晚ViuTV播出嘅《晚吹-總有一隻喺左近》主題係「屎忽鬼」,嘉賓鄧健泓冇大台包袱,大爆大台好多秘聞,佢話自己喺初入行1996至01年所有嘢發展都好好,但係自從01年之後佢出咗嚟簽Paco唱歌,話第一次感受到咩叫「屎忽鬼」,嗰時佢女友係原子鏸,有次佢返屋企,某周刊記者突然走出嚟俾咗一大疊相佢哋,同原子鏸講鄧健泓追過相入面嘅女子,有啲仲有鄧健泓於加拿大嘅感情生活佢哋都知,鄧健泓話:「我開始諗點解有人會知道,咩人想造死我呢,破綻就嚟啦,我係喺兒童節目可能同某啲人講過呢啲事,我啲加拿大嘅感情生活都有同佢哋分享,嗰時冇諗住娛樂圈係咁恐怖,原來呢啲屎忽鬼真係想整死人。」嘩,同鄧健泓同期嘅兒童節目主持分別有蓋世寶,伍文生,張潔蓮等等....不過佢又冇講明,自己同幕前定幕後人講呢啲嘢嘅...之後當然有講返陳志雲事件,鄧健泓同之前專訪講嘅差不多,就話當時個情況,喺判刑當日,佢現身又俾人話搲撈,唔去都一樣會俾人話。 之後鄧健泓突然有感而發,大爆大台一個前導演勁屎忽嘅行為:「行內講緊嘅一個人,真係好紅,唔可以講名,應該大家都知,佢真係屎忽中嘅屎忽,可以用咁嘅語氣話佢,我哋電視台有一個導演,以前啲人都覺得佢好縮骨O架啦,做嘢唔認真,又成日偷懶,結果佢離開電視台,做一間周刊嘅記者,佢最屎忽嗰樣嘢係乜嘢呢,佢走去荷蘭做一個專訪,荷蘭嘅黑市勞工做專訪,佢諗住訪問去一間餐廳訪問啲黑市勞工『辛唔辛苦,你放心我第2日同你做過,我今日趕時間』,跟住返去第2日報警拉晒啲黑市勞工,佢就走去在影呢啲moment,呢啲真係超級屎忽鬼,唔知大家認唔認識,以前係大台嘅,超屎忽,個個都唔鐘意佢,佢同我哋呢班人去一個trip,一個好tough嘅trip,但結果佢屎忽嘅關係好早走咗,『呢啲咁危險嘅嘢我唔做』,鋤大D又出千,講緊唔係賭錢都出千。」節目中出現一個自稱係前電視台幕後員工,自動變聲大爆幕後有個導演靠關係上位,走去剪片房影員工喺攤抖,打機嘅片,仲話警告佢哋「你哋喺度hea,影低啲證據,扣人工呀炒你呀。」由卡呢位嘉賓自動變聲十分投入,娛樂性十足搶晒鄧健泓鏡。

(ViuTV電視圖片) 今集鄧健泓上咗晚吹倏嘉賓(ViuTV電視圖片) 講起佢遇過嘅sedfood ghost講到好肉緊(ViuTV電視圖片)
(ViuTV電視圖片) 今集個嘉賓勁搞笑識自動聲音經過處理(ViuTV電視圖片) 笑到蘭子癲咗(ViuTV電視圖片)
(ViuTV電視圖片)

鍾意就快D Share啦!