掃呢頁CODE去手機

2016年5月2日 星期一

黎明復「騷」:睇4D騷有嘢學 黎明教你講粗口 __,黎明,

黎明4D騷繼續不設握手環節,原來佢係有苦衷㗎,佢解釋嗰陣爆晒粗,之後佢仲教點爆粗先唔難聽,認真冇得輸!天王黎明(Leon)演唱會今晚繼續不設握手環節,但Leon是有苦衷的,他有二十萬種理由不與你握手!他說:「其實好想握手,亦唔介意握手,但今日握咗,第一日冇握嘅觀眾會講:『OhshXX,Iamverybad!點解冇買今場飛?』」教點爆粗先唔難聽Leon爆粗後,他解釋:「其實講粗口,好多廣東字嘅發音好 ...


黎明4D騷繼續不設握手環節,原來佢係有苦衷㗎,佢解釋嗰陣爆晒粗,之後佢仲教點爆粗先唔難聽,認真冇得輸!

天王黎明(Leon)演唱會今晚繼續不設握手環節,但Leon是有苦衷的,他有二十萬種理由不與你握手!他說:「其實好想握手,亦唔介意握手,但今日握咗,第一日冇握嘅觀眾會講:『Oh shXX,I am very bad!點解冇買今場飛?』」

教點爆粗先唔難聽

Leon爆粗後,他解釋:「其實講粗口,好多廣東字嘅發音好難聽,只不過你哋聽慣咗英文教育,就慣咗英文粗口,其實有時去到一啲無法自己形容嘅時候,加個字落去呢,就唔覺得怪!就好似演唱會排舞,同啲韓國Dancer,個導演就提佢哋要小心啲,因為一陣有好多煙花喺度飛。當佢哋落到台底,啲煙花真係亂咁Seven飛,喺呢一刻真係要加呢個字落去!我唔係教你哋講粗口,我唔怕,但當然唔可以喺小朋友面前講,我覺得人只要善良就得,但好多人話人本善良,其實喺好多唔同基因入面,都可以人本善惡!」

聽眾嗌同Leon學嘢

台下似乎有聽眾對Leon說話大感認同大叫:「Exact7ly」,並補充謂:「跟你學嘢呀!」黎明聽罷說:「學吓學吓就OK㗎」

黎明歌精舞勁,金句精彩,道理深入淺出,難怪巨星如陳奕迅(Eason)等亦睇到散場才肯離開,沒有因為要避開擁擠人群而提早閃人,散場後Eason乘坐拉了窗簾的座駕離開。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!