掃呢頁CODE去手機

2016年5月2日 星期一

玩神秘言承旭出場?林志玲哭崩撒嬌 __,志玲,言承旭,林志玲,

大陸真人騷財雄勢大,真係乜嘢嘉賓都請到,莫非言承旭亦成囊中物?大陸真人騷製作費驚人,明星出場費高到嚇人,為吸引收視,每集都會諗絞盡腦汁為觀眾送驚喜!台灣女神林志玲雖然已經41歲,但為了拍攝真人騷亦要翻山涉水,搏晒命,早前的「出水芙蓉」就出晒位!今次攝製隊遠赴秘魯拍攝外景,製作單位偷偷請來神秘嘉賓,實行搞喊佢,性格堅強嘅志玲姐姐看見神秘人出現身當場淚崩,莫非呢位就係緋聞情人言承旭……大家唔好誤會,原 ...


大陸真人騷財雄勢大,真係乜嘢嘉賓都請到,莫非言承旭亦成囊中物?

大陸真人騷製作費驚人,明星出場費高到嚇人,為吸引收視,每集都會諗絞盡腦汁為觀眾送驚喜!台灣女神林志玲雖然已經41歲,但為了拍攝真人騷亦要翻山涉水,搏晒命,早前的「出水芙蓉」就出晒位!

今次攝製隊遠赴秘魯拍攝外景,製作單位偷偷請來神秘嘉賓,實行搞喊佢,性格堅強嘅志玲姐姐看見神秘人出現身當場淚崩,莫非呢位就係緋聞情人言承旭……大家唔好誤會,原來佢係志玲姐姐胞兄林志鴻,兄妹情深總算令人動容,志玲姐姐即時撲向哥哥身上撒嬌。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!