掃呢頁CODE去手機

2016年5月16日 星期一

《殭》獲激讚 謝安琪心郁郁拍續集! __,《殭》,謝安琪,

阿Kay都話心郁郁呀!謝安琪(Kay)首次演電視劇《殭》大結局喇!Kay嘅演技同造型都獲粉絲激讚,仲有人撐佢拍續集添。《東網》聯絡到阿Kay,講到有粉絲支持佢再拍劇,Kay就話:「估唔到大家真係咁鍾意,好多謝大家鍾意藍夢南呢個角色,收到好多粉絲同朋友支持,佢哋都話想有《殭》第二輯,真係好開心。」係唔係想拍續集先?Kay開到口話:「心郁郁嘅,不過年紀真係大喇,唔知再有冇咁嘅魄力。劇集開頭都承受咗壓力 ...


阿Kay都話心郁郁呀!

謝安琪(Kay)首次演電視劇《殭》大結局喇!Kay嘅演技同造型都獲粉絲激讚,仲有人撐佢拍續集添。《東網》聯絡到阿Kay,講到有粉絲支持佢再拍劇,Kay就話:「估唔到大家真係咁鍾意,好多謝大家鍾意藍夢南呢個角色,收到好多粉絲同朋友支持,佢哋都話想有《殭》第二輯,真係好開心。」

係唔係想拍續集先?Kay開到口話:「心郁郁嘅,不過年紀真係大喇,唔知再有冇咁嘅魄力。劇集開頭都承受咗壓力,發現好多人留意我嘅演出,不過去到後面大家咁喜歡,都好有滿足感。依家睇番拍劇嗰陣真係好懷念,有機會都可以再拍,不過唔係短期嘅事,睇吓劇本再決定。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!