掃呢頁CODE去手機

2016年5月16日 星期一

唐紫睿谷「胸」器 唔認郭思琳係朋友 __,郭思琳,唐紫睿,

唐紫睿(左圖)接受郭思琳嘅道歉,但係唐紫睿就話大家見面機會唔多,做朋友要講緣分。藝人唐紫睿(Hazel)與郭思琳於銅鑼灣出席ViuTV真人騷《G-1格鬥會》慶功宴,唐紫睿以紅色開VTubeDress大晒「胸」器,而郭思琳就露腰裝配短裙晒長腿上陣,認真吸睛。她們聯同台前幕後齊齊食飯兼收看最後一集,由唐紫睿對郭思琳的決賽,齊齊見證唐紫睿取得金腰帶,眾人更開香檳慶祝。介紹富二代畀劉燕妮識對於劉燕妮臨時缺 ...


唐紫睿(左圖)接受郭思琳嘅道歉,但係唐紫睿就話大家見面機會唔多,做朋友要講緣分。

藝人唐紫睿(Hazel)與郭思琳於銅鑼灣出席ViuTV真人騷《G-1格鬥會》慶功宴,唐紫睿以紅色開V Tube Dress大晒「胸」器,而郭思琳就露腰裝配短裙晒長腿上陣,認真吸睛。她們聯同台前幕後齊齊食飯兼收看最後一集,由唐紫睿對郭思琳的決賽,齊齊見證唐紫睿取得金腰帶,眾人更開香檳慶祝。

介紹富二代畀劉燕妮識

對於劉燕妮臨時缺席慶功宴,唐紫睿表示昨晚與對方通電話,知道有記者到場後決定不出席:「佢都退出娛圈,心意已決,所以覺得唔應該出席,我有唔開心,因為佢為呢個節目付出好多。」對於劉燕妮與富二代拍拖,唐紫睿直言是由她介紹二人認識:「佢未嫁,啱啱先開始,佢都退出啦,希望大家唔好葡萄佢,唔好追問同睇佢ig。(識咗男友先退出?)唔係,呢個節目多是非,佢受唔住壓力。」

情緒受節目影響

唐紫睿指節目令的她情緒不穩:「之前抑鬱,睇到節目會不安,我明白藝人係要受評論,但冇諗到出到嚟要畀人鬧,真人騷唔係個個接受到。(你想退出?)揀得就會堅持,路係自己揀,唔好喊,跪住都要行。」又指新片將會做打女,之前學習的並不會浪費。

接受郭思琳道歉

郭思琳被問有何感觸?她謂節目帶給她太多回憶,早前唐紫睿在facebook透露與郭思琳打完比賽後再不是朋友,二人被問「friend番未」?二人即面有難色,郭思琳對唐紫睿謂:「大家有咩要講,如果有咩令你唔舒服我願意向你道歉,想了解係咩事!」唐紫睿就謂:「我接受你道歉,其實練習時應該係用五成力,唔係要令對方受傷!」唐紫睿又指以後大家見面機會不多,做朋友要講緣分。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!