掃呢頁CODE去手機

2016年5月16日 星期一

【遭阻撓見孫】拉姑開腔讚栢芝好有家教:我前幾日同孫仔過生日! __,拉姑,栢芝,張栢芝,狄波拉,

一直以來都非常關心昔日愛將張栢芝的向太陳嵐,前日在康城接受大陸傳媒騰訊訪問時,提到栢芝禁止謝霆鋒雙親見Lucas同Quintus一事。其實之前婷婷已經講過兩老見唔到粒孫,遭栢芝fans大肆撻伐,之後婷婷封嘴。今次,則是由向太引用霆鋒母親狄波拉之言,證明栢芝百般阻撓,令拉姑同四哥謝賢都見唔到兩個孫。《蘋果》致電四哥求證,四哥稱:「多餘嘅!唔答呢啲問題!」至於霆鋒就透過經理人霍汶希表示不回應。至於拉姑 ...


一直以來都非常關心昔日愛將張栢芝的向太陳嵐,前日在康城接受大陸傳媒騰訊訪問時,提到栢芝禁止謝霆鋒雙親見Lucas同Quintus一事。其實之前婷婷已經講過兩老見唔到粒孫,遭栢芝fans大肆撻伐,之後婷婷封嘴。今次,則是由向太引用霆鋒母親狄波拉之言,證明栢芝百般阻撓,令拉姑同四哥謝賢都見唔到兩個孫。《蘋果》致電四哥求證,四哥稱:「多餘嘅!唔答呢啲問題!」至於霆鋒就透過經理人霍汶希表示不回應。至於拉姑,她接受電話訪問時,就說:「大家好呀,多謝大家關心我哋。我哋謝家個個都好好,好開心可以同大家分享吓。前幾日同孫仔過生日,返嚟呢,呢個嫲嫲就暈浪暈咗好多日,因為佢哋真係長大喇!佢哋好有禮貌,樣樣都識,我哋啲老人家就樣樣都唔識,同孫仔玩真係好開心㗎,祝佢生日快樂!「佢哋真係好有禮貌,媽媽教得佢哋好好㗎,食飯有規矩啦,同佢哋傾偈都好有規矩好有家教,呢樣係我好鍾意㗎。希望大家畀佢哋幸福快樂長大,唔好再擺我呢個嫲嫲喺呢件事上,放過我啦,嘻嘻!」

向太前日突然於康城影展爆料,引述拉姑所言力證栢芝力阻兩老見孫兒。 (騰訊娛樂圖片) 婆媳關係呢樣嘢,係一門永遠學唔完嘅功課…

鍾意就快D Share啦!