掃呢頁CODE去手機

2016年5月17日 星期二

搞生意蝕足千萬 孫耀威心不死繼續做 __,孫耀威,

孫耀威蝕千萬冇有怕,繼續做生意!「凍齡魔男」孫耀威(Eric)出道24年,在中港台是「吃得開」的藝人,唱歌、拍劇樣樣精,更是早期返內地拍劇掘金的藝人,身家「唔嘢少」,數年前更向商界發展,分別在台灣及上海投資開餐廳及酒吧做「老闆」,可惜卻屢遇挫敗,雖然「慘敗收場」蝕了二分之一身家,高達千萬!但Eric仍「我心不死」將基地搬回香港繼續發展其「大生意」。藝人做生意甚艱難久未在港露面的Eric為六月初有份 ...


孫耀威蝕千萬冇有怕,繼續做生意!

「凍齡魔男」孫耀威(Eric)出道24年,在中港台是「吃得開」的藝人,唱歌、拍劇樣樣精,更是早期返內地拍劇掘金的藝人,身家「唔嘢少」,數年前更向商界發展,分別在台灣及上海投資開餐廳及酒吧做「老闆」,可惜卻屢遇挫敗,雖然「慘敗收場」蝕了二分之一身家,高達千萬!但Eric仍「我心不死」將基地搬回香港繼續發展其「大生意」。

藝人做生意甚艱難

久未在港露面的Eric為六月初有份演出的音樂會接受《東網》專訪,講到兩年來像「退出樂壇」,Eric自爆因將大部份時間從商轉做生意人,跟著名法國服裝品牌設計師Christian Audigier合作做洋酒、傢俬及時裝等生意。不過,藝人做生意大多都有血有淚,Eric亦不例外:「會畀人呃,甚至睇中你藝人身份去威脅你嚟得到好處。」

抄人惹糾紛

Eric又曾於2013年台灣搞餐廳,本是雄心萬丈,可是「嗰頭開業,轉頭又結業」,被控違建而停業,不料禍不單行,又於2014年在上海開酒吧時,跟其中一名女員工鬧勞資糾紛而告上法庭。

Eric細談「慘事」:「因嗰位女員工做嘢懶散先解僱佢,但事隔一個月,嗰位女員工以已懷孕為理由,要求我公司賠償40個月薪金畀佢,否則話會喺微博『唱衰』我『炒大肚婆』,件事鬧上法庭,我本來想照賠畀佢,但公司同事話唔好,覺得唔應該畀佢得逞,幾經斡旋下,我只賠咗一個月人工畀佢,個女仔好開心咁收咗,我覺得佢係想呃得一蚊得一蚊囉。」

繼台灣的餐廳開業第二天即被控違規停業,再遇呃錢員工,連續受挫嚇怕拍檔要即離場,留下爛攤子給Eric執手尾,他稱生意最高峰時曾僱用過百員工,為做個「良心老闆」保員工飯碗,他惟有咬實牙關撐到盡。

蝕錢當上堂

問Eric生意上可蝕了八位數?Eric亦大方承認:「千萬以上就一定某啲人令我失望啫,咪當係上咗一課囉。」至於花上千萬投資的台灣及上海兩店,現在已結業,Eric謂現時的實店是繼續做洋酒生意的辦公室,香港亦有品牌發展出來的時裝同飾物等品牌,他又預計:「最快有實體嘢都要到暑假,希望好快步入收成期啦。」

演藝投資計劃

問他可會再做幕前賺快錢,他承認幕前工作是最快賺錢的方法之一,覺得某些事是不能不做,他謂:「因為計劃咗好耐,亦相信自己眼光,有籌備啲演藝投資計劃,自己寫咗六、七個劇本,如果搵唔到人投資,到時就自己拍囉!」

Eric強調沒有離開過演藝界,只是之前用太多時間投放在生意上,亦因為專注生意,令他原定的出唱片及演唱會計劃擱置,現他最想將生意及演藝crossover齊Project,又坦言:「當然希望賺到錢,唔係掟咗啲錢冇回頭啦,咁樣好Hurt!」

髮型:Sunny Yu@Hair Culture

化妝:Yen Lai

場地:hmv Bar & Restaurant


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!