掃呢頁CODE去手機

2016年5月17日 星期二

目標一萬隻達成!黎明出得成4D騷藍光碟 __,黎明,

好嘢,目標達到!天王黎明(Leon)早前喺中環海濱長廊舉行4D騷,佢講過會將推出慈善Blu-ray,今日佢就化身「明蝠俠」宣布話出碟喇!但係「明蝠俠」就話十日之內,要預購夠一萬隻,先出得成碟,如果唔係就退番錢畀大家!黎明號召力驚人,唔使一日,只係用咗差唔多5個幾鐘,去到23:25,就已經超過10,000隻認購,開團成功!認購咗嘅大家,就等住收黎明隻碟啦,不過幾時先收到碟喇! ...


好嘢,目標達到!

天王黎明(Leon)早前喺中環海濱長廊舉行4D騷,佢講過會將推出慈善Blu-ray,今日佢就化身「明蝠俠」宣布話出碟喇!但係「明蝠俠」就話十日之內,要預購夠一萬隻,先出得成碟,如果唔係就退番錢畀大家!

黎明號召力驚人,唔使一日,只係用咗差唔多5個幾鐘,去到23:25,就已經超過10,000隻認購,開團成功!認購咗嘅大家,就等住收黎明隻碟啦,不過幾時先收到碟喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!