掃呢頁CODE去手機

2016年5月16日 星期一

專案網組:搜查線:愈難食愈愛 食客挑戰極難食蠔仔粥 __,

連食物都係愈難愈愛?「呢間嘢好出名,出名難食!」當聽到這句說話,你還敢進店開餐嗎?旺角一間位於後巷的隱世食肆,面積不過百呎,舖內最多只可放三張摺枱,平日即使行經亦容易錯過,無名小店,卻以「極級難食蠔仔粥」聞名,員工態度竟出奇地友善,令人不禁懷疑,該店食物到底有幾「難食」?東網記者到訪該間位於旺角黑布街的食店,店舖負責人Benny解釋,「其實個名都係老闆想搞下爛gag,意思係『好難食到嘅蠔仔粥』,等 ...


連食物都係愈難愈愛?

「呢間嘢好出名,出名難食!」當聽到這句說話,你還敢進店開餐嗎?旺角一間位於後巷的隱世食肆,面積不過百呎,舖內最多只可放三張摺枱,平日即使行經亦容易錯過,無名小店,卻以「極級難食蠔仔粥」聞名,員工態度竟出奇地友善,令人不禁懷疑,該店食物到底有幾「難食」?

東網記者到訪該間位於旺角黑布街的食店,店舖負責人Benny解釋,「其實個名都係老闆想搞下爛gag,意思係『好難食到嘅蠔仔粥』,等多啲人問下,吸引啲嘛。」他表示,菜名推出至今一直備受關注,但蠔仔粥其實未算「極級難食到」,皆因該店每天早上都會預備充足材料,確保全日都可無限量供應。

「我哋湯底係魚湯嚟,每日朝早返嚟煲3個鐘。啲蠔又係揀過晒、搵生粉過幾次水,豬肉都係自己醃嘅。」Benny強調,該店食物「冇落味精」,麻油亦採用日本貨。「好難食到」的蠔仔粥,所指的或者是坊間難有如此嚴謹又講究的製成品。

除此以外,該店餐牌還有不少搞怪名字,如「十二道風味」食品,其實是包括大口銀針粉、南乳雞翼等菜式,亦有名為「自選情人、獨行俠」,其實是滷水小食套餐。「我哋食物款式比較少,想做精啲,主要係圍村風味食物,唔想賣咁多款,驚品質難控制。」Benny表示,食店老闆為圍村人,這些食物都是老闆「由細食到大」,望能與眾同享此味道。

該店去年10月開業,每日由下午開至凌晨,Benny透露店內有4名夥計,眾人與老闆相識超過10年,早已甚具默契,而現時食店生意「過得去」,主打「夜遊客」消夜生意。訪問尾聲,Benny向記者解釋店名「119」的意思,「 即係日日夠,笑容夠,錢又夠,咩都夠咁」Benny認為,該店以開心為上,主要希望客人個個食得開心,便是店舖的最大回報。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!