掃呢頁CODE去手機

2016年5月6日 星期五

樂瞳葫蘆身形VS白雲晒事業線 __,樂瞳,

樂瞳(左)雖然性感好多,但白雲條線好似長啲喎!人生應及時行樂,就好似藝人樂瞳咁,趁住咁hot嘅天氣,佢就去咗重慶晒Body!真‧細細粒嘅樂瞳着住套藍色比堅尼,大晒阿娜多姿身材,Chok晒Pose咁浸住半身影相,上圍相當豐滿,睇落身形都幾葫蘆!佢留言話:「原來重慶都有溫泉浸,期待水煮魚麻辣火鍋各式各樣的川菜。」唔少網民大讚「Sexy」同「瘦咗」𠻹!另外「神獸天使」白雲都唔吝嗇,喺instagram放 ...


樂瞳(左)雖然性感好多,但白雲條線好似長啲喎!

人生應及時行樂,就好似藝人樂瞳咁,趁住咁hot嘅天氣,佢就去咗重慶晒Body!真‧細細粒嘅樂瞳着住套藍色比堅尼,大晒阿娜多姿身材,Chok晒Pose咁浸住半身影相,上圍相當豐滿,睇落身形都幾葫蘆!佢留言話:「原來重慶都有溫泉浸,期待水煮魚麻辣火鍋各式各樣的川菜。」唔少網民大讚「Sexy」同「瘦咗」𠻹!

另外「神獸天使」白雲都唔吝嗇,喺instagram放咗一張着住運動裝嘅相,大晒四吋事業線,佢攬住一隻巨型熊仔,嘟長個嘴想咀落去咁款,仲留言:「拍攝時遇到你,可惜帶不回香港。」睇怕不少粉絲都好羨慕隻熊仔喇啩!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!