掃呢頁CODE去手機

2016年6月9日 星期四

任達華扯住煙影日落 [壹週刊 - 1370] __,任達華,M1,

食住煙影相,雙重享受。同你吟一吟任達華扯住煙影日落除咗發哥周潤發,娛樂圈仲有唔少攝影發燒友,包括任達華。早個禮拜,華哥就專登走咗去堅尼地城海旁影日落。六點幾「捕」到七點幾,長短火帶齊,影完睇吓效果好唔好,跟住又換另一部機影吓,助手就好似手術室入面,遞刀遞鉗俾醫生嘅護士咁,服侍換機,差在唔使抹汗。多咗對手,華哥影相扯煙一齊嚟!至於當日佢用嘅架生,同《壹》仔一樣,都係Canon!不過咁,華哥係品牌長期 ...


食住煙影相,雙重享受。

同你吟一吟

任達華扯住煙影日落

除咗發哥周潤發,娛樂圈仲有唔少攝影發燒友,包括任達華。早個禮拜,華哥就專登走咗去堅尼地城海旁影日落。

六點幾「捕」到七點幾,長短火帶齊,影完睇吓效果好唔好,跟住又換另一部機影吓,助手就好似手術室入面,遞刀遞鉗俾醫生嘅護士咁,服侍換機,差在唔使抹汗。

多咗對手,華哥影相扯煙一齊嚟!至於當日佢用嘅架生,同《壹》仔一樣,都係 Canon!不過咁,華哥係品牌長期合作夥伴,有贊助,《壹》仔就真金白銀,自己俾錢買。

做咗拍友多年嘅任達華,有姿勢有實際。

去完海邊,同助手轉位踎咗响貨物起卸區再攞景,影完即刻 check番效果。

同路人 selfie,任達華有晒角度,唔交行貨。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!