掃呢頁CODE去手機

2016年6月9日 星期四

黃心穎:無名指戴戒指 黃心穎有喜訊公布? __,心穎,黃心穎,

心穎BB無啦啦晒咗張咁嘅相,仲留下令人遐想嘅句子喎!繼舒淇日前在網上公開同馮德倫嘅「蜜照」後,今日藝人黃心穎在instagram放咗張無名指戴戒指嘅相片,並留言:「wepromised.Notaneasyroad,butwewillfighton(我們答應了!不是一條易走的路,但我們將會繼續戰鬥。)」相片中有四隻手,其中三隻有戴戒指,而心穎BB嘅留言亦相當有可疑,唔知係咪要向大家公布喜訊呢?有網友 ...


心穎BB無啦啦晒咗張咁嘅相,仲留下令人遐想嘅句子喎!

繼舒淇日前在網上公開同馮德倫嘅「蜜照」後,今日藝人黃心穎在instagram放咗張無名指戴戒指嘅相片,並留言:「we promised. Not an easy road, but we will fight on(我們答應了!不是一條易走的路,但我們將會繼續戰鬥。)」

相片中有四隻手,其中三隻有戴戒指,而心穎BB嘅留言亦相當有可疑,唔知係咪要向大家公布喜訊呢?有網友即留言恭喜佢,亦有人唔明佢張相想點,直言:「等等先,個擺法好似有啲違和感。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!