掃呢頁CODE去手機

2016年6月6日 星期一

專案網組:搜查線:女兒怪病入院 元朗友買蠔餅撐肥姐 __,

元朗街坊得悉肥姐女兒患病後,即時發起蠔餅撐肥姐。「我係一個粗人,唔識講嘢,淨係識講多謝,好多謝一班有心人!」在元朗經營炸蠔餅小店的肥姐,女兒近日感染重病,昏迷入院,甚至可能成為植物人,小店亦休業多日。幸好女兒在日前蘇醒,肥媽亦回小店復工,得悉事件的熟客在facebook專頁「盡在元朗」發布消息,呼籲元朗人光顧小店,支持肥姐。東網記者前往肥姐的小店,發現不少食客排隊光顧,肥姐則非常感謝網友的支持。「 ...


元朗街坊得悉肥姐女兒患病後,即時發起蠔餅撐肥姐。

「我係一個粗人,唔識講嘢,淨係識講多謝,好多謝一班有心人!」在元朗經營炸蠔餅小店的肥姐,女兒近日感染重病,昏迷入院,甚至可能成為植物人,小店亦休業多日。幸好女兒在日前蘇醒,肥媽亦回小店復工,得悉事件的熟客在facebook專頁「盡在元朗」發布消息,呼籲元朗人光顧小店,支持肥姐。東網記者前往肥姐的小店,發現不少食客排隊光顧,肥姐則非常感謝網友的支持。

「希望食過嘅人繼續幫襯,未食過嘅人快d去試下,幫補下小小醫藥費都好!」日前有人在facebook專頁「盡在元朗」貼文指,以蠔餅聞名元朗的肥姐,早前休業多日後復工,但以往滿面的笑容變為愁容,原來她女兒患病,細菌入侵神經線,並昏迷多日,於是呼籲網民光顧肥姐。貼文得到強烈回響,有約7000個讚好及2000個分享,不少網民指要前往光顧,並祝肥姐女兒早日康復!

肥姐經營的小店,位於元朗教育路與鐘聲徑交界的小巷,記者下午來到舖前,發現有不少人正在排隊,等候新鮮即炸的蠔餅,肥姐亦不時大叫:「大家靠邊排,唔好阻到隔離舖。」記者訪問正在排隊的周小姐,她指:「元朗人都識呢間舖,一向好出名,我冇留意到個post,但有朋友嚟元朗探我,所以帶佢嚟食。」

記者向肥姐提及有網民呼籲光顧的事情,她微笑表示剛於早上知道,十分感謝網民的支持,而女兒於日前蘇醒,但暫時只有上半身能活動,下半身仍未有知覺,要待一星期後的報告出來,才知道詳細的身體情況。肥姐表示:「佢今日精神咗,仲可以用手機上網,都係佢話畀我聽,我先知道網上有呢個呼籲,希望大家幫襯埋我買早餐,冇開咁多日舖,要幫補番啲租金。」

談及女兒的病情,肥姐十分茫然,指女兒病發前未有離港,一直在家中,卻突然病發。她表示:「佢初時係肌肉痛,我仲以為佢係幫我搬蠔餅啲粉時整傷,睇咗兩次醫生,磁力共振都照咗,都唔知咩事,但身體就愈來愈差,出入廁所都要人扶,之後就好似中風咁冇咗知覺。」後來,透過骨髓化驗才發現是細菌入侵神經線,後果可大可小。肥姐苦笑表示:「聽人講12萬人只有一宗細菌入侵神經線嘅個案,馬又唔見佢中,希望佢大步檻過!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!