掃呢頁CODE去手機

2016年6月6日 星期一

【再次跪低】LANCÔME晚上宣佈取消與何韻詩合作 網民﹕淋火水救火 何韻詩,LANCÔME

國際護膚品品牌LANCÔME今日晏晝同何韻詩割席,連之前話過「我討厭政治」嘅王菀之都出聲講byebye,游學修亦有出聲撐話﹕「『政治很討厭』此話根本冇錯」。點知大約一個鐘頭前LANCÔME喺facebook跪低,出聲明指因為「有可能出現之安全因素」取消原定搵咗HOCC做嘉賓嘅「EnergizingFactory」活動,成功再次召喚關公。有網民抵死話﹕「竟然有幸睇到關公淋火水救火,真係大開眼界」,亦 ...




其他影片:>>






國際護膚品品牌LANCÔME今日晏晝同何韻詩割席,連之前話過「我討厭政治」嘅王菀之都出聲講bye bye,游學修亦有出聲撐話﹕「『政治很討厭』此話根本冇錯」。點知大約一個鐘頭前LANCÔME喺facebook跪低,出聲明指因為「有可能出現之安全因素」取消原定搵咗HOCC做嘉賓嘅「Energizing Factory」活動,成功再次召喚關公。有網民抵死話﹕「竟然有幸睇到關公淋火水救火,真係大開眼界」,亦都有好多網民用相片去表達佢哋嘅不滿,聲言要抵制LANCÔME,更有網民喺微博話LANCÔME刪除評論,並要求品牌向何韻詩道歉,而何韻詩助手回應話﹕「不好意思,由於現在我跟阿詩不在香港,還未真正了解整個事情是怎樣,明天她會有聲明回應,謝謝大家」。LANCÔME聲明如下﹕「LANCÔME 蘭蔻一直以來對每位支持者的感受與體驗極為重視。

Energizing Factory的初衷是為了打造一個快而輕鬆的社區活動。

然而,鑑於有可能出現之安全因素,我們決定取消原定活動。

我們對此事造成的不便深感歉意。感謝 閣下對LANCÔME蘭蔻一直的支持。LANCÔME蘭蔻香港」

LANCÔME聲明全文 網民留言話今次係火水救火
有網民不滿LANCÔME喺微博刪留言

鍾意就快D Share啦!