掃呢頁CODE去手機

2016年6月6日 星期一

北京出嫁 鍾麗緹讚張倫碩成熟有責任心 __,張倫碩,鍾麗緹,鍾麗,

鍾麗緹稱讚未婚夫張倫碩成熟、有責任心:「對我三個女兒照顧得無微不至!」辣媽鍾麗緹即將迎接人生第三段婚姻,她接受《東網》訪問時,暢談待嫁心情,她興奮地說:「我覺得上天對我好好,畀咗個好男人我,雖然外界唔睇好我呢段感情,佢(未婚夫張倫碩)細我12年,但係佢好成熟,我同佢好夾,佢好有責任感,對我三個女兒照顧得無微不至,呢樣嘢打動咗我。」至於被問到準備好再做媽咪未,鍾麗緹則表示「順其自然」,睇嚟45歲嘅佢 ...


鍾麗緹稱讚未婚夫張倫碩成熟、有責任心:「對我三個女兒照顧得無微不至!」

辣媽鍾麗緹即將迎接人生第三段婚姻,她接受《東網》訪問時,暢談待嫁心情,她興奮地說:「我覺得上天對我好好,畀咗個好男人我,雖然外界唔睇好我呢段感情,佢(未婚夫張倫碩)細我12年,但係佢好成熟,我同佢好夾,佢好有責任感,對我三個女兒照顧得無微不至,呢樣嘢打動咗我。」至於被問到準備好再做媽咪未,鍾麗緹則表示「順其自然」,睇嚟45歲嘅佢依然想再追B。

談及工作,她說:「我好努力拍電影、唱歌同工作,希望可以做出一啲成績嚟。」她透露婚禮會在北京舉行,暫定10至11月期間,而這個時間正是北京天氣最好的時候。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!