掃呢頁CODE去手機

2016年6月15日 星期三

【tag晒裕美夫婦】友人fb插裕美背夫偷食:我唔X你我唔係人! __,裕美,

「自己話需要調節心情離家出走半年,居都未分,走去其他男人屋企住,咁就可以離到婚?唔開心以淚洗臉到可以一直去party,咁你都真係幾sad喎。你老公同其他教友包容你唔出聲,唔想爆你醜聞等你飯碗都無,唔代表你可以亂講嘢同無人知。」「若要人不知,不要太低B,有啲彩你攞咗就算,你去到咁,我唔X你我都唔係人啦。你唔使兜喇,慳啲啦。」講緊嘅係邊個?B先生今日(14號)喺fb出咗呢個po,附圖係裕美承認同老公林 ...




其他影片:>>






「自己話需要調節心情離家出走半年,居都未分,走去其他男人屋企住,咁就可以離到婚?唔開心以淚洗臉到可以一直去party,咁你都真係幾sad喎。你老公同其他教友包容你唔出聲,唔想爆你醜聞等你飯碗都無,唔代表你可以亂講嘢同無人知。」「若要人不知,不要太低B,有啲彩你攞咗就算,你去到咁,我唔X你我都唔係人啦。你唔使兜喇,慳啲啦。」講緊嘅係邊個?

B先生今日(14號)喺fb出咗呢個po,附圖係裕美承認同老公林恩浩因為性格不合而搞緊離婚,並配上以上一段「個人感受」,並tag埋裕美同老公嘅fb。不言而喻。三人的common friend當然見到此po,紛紛留言。有人問B先生為何失信爆料?B先生辯稱:「我記憶同金魚無分別。」不少朋友都留言稱應顧及裕美老公感受,B先生再說:「好多嘢我都忍,但今次太Over。我唔出聲,發展落去佢仲難受。」又稱:「我就係顧Jason感受先出嚟嘈,再啞忍落去,某人就會繼續扮可憐,用傳媒去漂自己。」也有友人深有同感:「我都唔識講,佢一路都啞忍。」至於裕美版本,則完全唔同。裕美之前回應《蘋果》時承認搞緊離婚,佢仲話同老公因為性格不合,分開咗一段時間,又表示婚姻失敗,令佢不停喊,「腦海好多負面嘢,控制唔到,但o依家人生積累明白世事難料。都多謝教練同我傾好多偈,幫我分析,所以我先冇跌入番以前(抑鬱),好容易諗儍事,o依家家真係冇。」裕美又表示好耐之前已經同老公出現問題:「我唔敢講畀人聽,多謝陳明恩陪住我,呢段時間我投靠好多唔同朋友屋企,投靠過明恩屋企,好多朋友畀我幫助好多,好多謝佢哋,好難過嘅時間都過咗,之前連媽咪都唔敢講,處理好晒先同佢講呢件事。」(新聞連結: http://bit.ly/1S3YqnU )

友人於fb 狂轟裕美,仲tag晒兩公婆,明落裕美面。

鍾意就快D Share啦!