掃呢頁CODE去手機

2016年7月7日 星期四

婚姻曾現危機 袁詠儀剖白患產後抑鬱經過 __,袁詠儀,

幸好最後冇事~女星伍詠薇請來好友袁詠儀(靚靚),在有線節目《伍姑娘真識食》中大談姊妹情,更與兩位好友周雪芳、黃佩霞湊齊腳打麻雀傾心事。伍詠薇與袁詠儀分別是亞姐及港姐出身,但因為一部電影成為一世的好朋友,靚靚更笑言當年曾看不起亞姐出身的伍詠薇:「當年拍《姊妹情深》,阿旦(鄭丹瑞)同我講伍詠薇會飾演我姊妹,我心諗『吓?佢亞視㗎喎,同我一齊拍?』誰不知一拍即合,好似鬼上身咁,從此愛上伍姑娘,甩唔到身。」 ...


幸好最後冇事~

女星伍詠薇請來好友袁詠儀(靚靚),在有線節目《伍姑娘真識食》中大談姊妹情,更與兩位好友周雪芳、黃佩霞湊齊腳打麻雀傾心事。伍詠薇與袁詠儀分別是亞姐及港姐出身,但因為一部電影成為一世的好朋友,靚靚更笑言當年曾看不起亞姐出身的伍詠薇:「當年拍《姊妹情深》,阿旦(鄭丹瑞)同我講伍詠薇會飾演我姊妹,我心諗『吓?佢亞視㗎喎,同我一齊拍?』誰不知一拍即合,好似鬼上身咁,從此愛上伍姑娘,甩唔到身。」靚靚又坦言最愛伍姑娘夠率真:「雖然佢好冇禮貌,成日叫我食屎,但我寧願佢直腸直肚,好過啲人背後插你一刀。」

Chilam嬲到嘭門

靚靚更剖白患產後抑鬱的經過,她坦言在誕下仔仔魔童後不久,曾患上半年產後抑鬱:「當時對好小事都好敏感,咩都睇唔順眼,成日同Chilam(張智霖)大吵大鬧。記得有一次佢嬲到嘭門走咗去,我先發覺佢真係忍得好辛苦,感到婚姻出現危機,於是我決定唔再逃避,正視自己嘅問題。」她特別感激Chilam多年的照顧和體諒,更笑言現在的生活屬滿分,已無欲無求。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!