掃呢頁CODE去手機

2016年7月7日 星期四

【壹週刊】信心的標誌》97港姐冠軍翁嘉穗fit爆 42歲大開中門曬白滑胸 __,翁嘉穗,港姐,M1,

提到美魔女,大家一諗起羅霖,其實97回歸年嘅港姐4料冠軍,42歲嘅翁嘉穗亦都不遑多讓,上年為大佢20年嘅老公鄔友正再添一子,生完火速修身,真係睇唔出海馬之母已是兩子之母。早前,翁嘉穗就撇低老公同兩個仔,與幾位好姊妹一齊飛到印尼峇里島渡假。佢同三位好友一齊入住當地的5星酒店,房間更有獨立私人泳池,翁嘉穗更穿起泡泡袖露腰裝,坐在池邊踢水。其中一日,翁嘉穗佢哋更去到沙灘盡情同陽光玩遊戲!翁嘉穗更脫去上衣 ...


提到美魔女,大家一諗起羅霖,其實97回歸年嘅港姐4料冠軍,42歲嘅翁嘉穗亦都不遑多讓,上年為大佢20年嘅老公鄔友正再添一子,生完火速修身,真係睇唔出海馬之母已是兩子之母。早前,翁嘉穗就撇低老公同兩個仔,與幾位好姊妹一齊飛到印尼峇里島渡假。 佢同三位好友一齊入住當地的5星酒店,房間更有獨立私人泳池,翁嘉穗更穿起泡泡袖露腰裝,坐在池邊踢水。其中一日,翁嘉穗佢哋更去到沙灘盡情同陽光玩遊戲! 翁嘉穗更脫去上衣,穿黑色一件頭泳衣中門大開,甚為養眼。翁嘉穗更用「exciting girl's trip」去形容這次旅程,咁又係呀! 唔使湊仔,衣食無憂,又可以四圍玩,真係好正呀!

97年7月13日當選港姐,呢個回歸年港姐無乜喺圈中發展過,99年就下嫁大佢20年嘅海馬老闆鄔友正。代表作其實係喺亞軍李明慧手上奪愛。

鍾意就快D Share啦!