網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月13日 星期五

【估吓幾歲】阿嬌慶生相曝光 網友讚索爆 __,阿嬌,慶生,鍾欣潼,

唔知阿嬌(右圖左)許咗個咩願呢?女星鍾欣潼(阿嬌)將於1月21日正式踏入36歲,不過今朝約7點,好姊妹蔡卓妍(阿Sa)已率先喺微博晒出阿嬌捧住蛋糕嘅慶祝生日大合照,仲留言:「農曆生日大快樂word的小嬌嬌。」雖然相中唔見阿Sa真身,不過佢晨早流流就記得好姊妹生日,真係好有心!而阿嬌亦有回覆多謝阿Sa,唔少網友都將焦點放喺阿嬌嘅容貌上,仲話以農曆嚟計,阿嬌真係一啲都唔似36歲,簡直索爆!另外亦有網友 ...


唔知阿嬌(右圖左)許咗個咩願呢?

女星鍾欣潼(阿嬌)將於1月21日正式踏入36歲,不過今朝約7點,好姊妹蔡卓妍(阿Sa)已率先喺微博晒出阿嬌捧住蛋糕嘅慶祝生日大合照,仲留言:「農曆生日大快樂word的小嬌嬌。」雖然相中唔見阿Sa真身,不過佢晨早流流就記得好姊妹生日,真係好有心!

而阿嬌亦有回覆多謝阿Sa,唔少網友都將焦點放喺阿嬌嘅容貌上,仲話以農曆嚟計,阿嬌真係一啲都唔似36歲,簡直索爆!另外亦有網友戥感情未有着落嘅女神心急,問佢幾時結婚咁話!

其實阿嬌眼見自己年紀大都曾經講過心急想嫁人,早前佢錄影內地節目《飯局的誘惑》時,直言對愛情已經冇期待,仲話唔想再搵「男朋友」,反而係想搵個「結婚對象」。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!